Zmiany w Magazynie 'Boutique'
Magazyn 'Boutique' (ViMedia) ma nową dyrektor wydawniczą
Została nią Aneta Wrona, do stycznia 2005 dyrektor programowa warszawskiego Radia Kolor. Promocją pisma zajmuje się obecnie Marcin Tobiasz, do niedawna również związany z tą stołeczną stacją.
Według Wieńczysława Zaczka, Prezesa ViMedia, zmiany mają na celu ugruntowanie pozycji pisma, które ukazuje się od września ubiegłego roku.
- Aneta Wrona współtworzyła format radia, którego hasłem była „kobieca częstotliwość”. Mamy nadzieję, że jej doświadczenia pomogą w nowatorskim podejściu do formuły magazynu drukowanego – mówi Zaczek.
Grupa docelowa BOUTIQUE się nie zmieni. Adresowany on jest do kobiet między 20 a 25 rokiem życia, mieszkanek większych miast, poszukujących inspiracji w miejscu wyjątkowym, jakim jest każdy butik.
- Planujemy uatrakcyjnienie pisma poprzez zwiększenie formatu, udoskonalenie szaty graficznej i położenie większego nacisku na zagadnienia związane z trendami w modzie i na rynku kosmetycznym. Te nowe elementy, atrakcyjnienie tylko dla czytelników, ale także reklamodawców, pojawią się jeszcze przed wakacjami - deklaruje Wrona.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Magazynie 'Boutique'