SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w dziale digitalowym Kantar Media, szefem Michał Pawlik

Dział zajmujący się w Kantar Media internetem przeszedł reorganizację. Po zmianach na jego czele stanął Michał Pawlik, poprzednio związany m.in. z Mind Progress Group i Added Value.

Michał Pawlik Michał Pawlik

- Nasz dotychczasowy dział zajmujący się internetem przechodzi transformację, stając się działem digital - przekazała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Justyna Szałno, HR & office manager w Kantar Media.

Michał Pawlik objął nowo utworzone stanowiska szefa działu digital. Będzie odpowiadać za rozwój nowych rozwiązań i produktów związanych z internetem (także mobilnym). Skupi się zarówno na produktach z dotychczasowej oferty Kantar Media (m.in. AdGooroo, Evaliant), jak i na opracowaniu nowych rozwiązań związanych  z internetem i kanałem mobilnym

Wielkość zespołu - ze względu na mocno projektowy charakter prac - będzie się zmieniać w zależności od potrzeb.

Pawlik przez ostatnich kilka lat zarządzał działem strategii w agencji Mind Progress Group. Wcześniej pracował m.in jako główny analityk portalu NK.pl i w agencji strategicznej Added Value. Obsługiwał w zakresie komunikacji czołowe polskie i światowe marki.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale digitalowym Kantar Media, szefem Michał Pawlik

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mobilek
Może w końcu badanie internetowe KM będzie porównywalne chociaż samo ze sobą... Powodzenia, Michał, ciężka praca przed Tobą!
0 0
odpowiedź
User
Neck
No proszę....Gratuluję. Właściwa osoba na właściwym miejscu.
0 0
odpowiedź
User
Rocky
Świetnie. Znam Michała i jest to jedna z bardziej doświadczonych i interesujących osób. Bardzo dobrze łączy kompetencje digitalowo-marketingowe i badawcze.
0 0
odpowiedź