Zmiany w ASP
Awanse w Biurze Reklamy Magazynów Axel Springer Polska
W grudniu w Biurze Reklamy Magazynów Axel Springer Polska odbyło się kilka ważnych zmian personalnych
Struktura tzw. Senior Level, (podlegająca Dyrektorowi Biura Reklamy Magazynów, którym jest Małgorzata Cetera-Bulka) obejmująca Head Group Managerów, zarządzających pracą zespołów oraz samodzielnych Sales Managerów, została już finalnie ustalona. Ustalono ostateczne zakresy obowiązków, wytyczono cele i ścieżki rozwoju oraz kariery pracownikow. Firma stale inwestuje w rozwój najlepszych pracowników i docenia ich, stąd promocje i wyróżnienia dla najlepszych w Biurze Reklamy Magazynów:
- Wojciech Mistewicz z Junior Sales Executive awansował na stanowisko Sales Executive Auto ŚWIAT;
- Marek Drzewiecki z Sales Executive awansował na Senior Sales Executive Auto ŚWIAT;
- Krzysztof Kowalski z Sales Executive awansował na Senior Sales Executive grupy tytułów Pani Domu;
- Marcin Gudowicz, dotychczasowy Sales Manager, zostajł Project Leaderem tytułu FORBES POLSKA;
- Tomasz Szulkowski z Sales Executive tytułów komputerowych awansował na Senior Sales Executive tytułu FORBES POLSKA;
- Dorota Burzec z Sales Executive awansowała na Senior Sales Executive tytułu FORBES POLSKA.
Awanse są odwierciedleniem zapowiadanej i realizowanej strategii wydawnictwa - informuje ASP.
Jednocześnie wydawnictwo prowadzi rekrutacje na stanowiska Junior Sales Executive. Od grudnia w Biurze Reklamy Magazynów rozpoczęły pracę na stanowisku Junior Sales Executive dwie nowe osoby w grupie Olivii: Katarzyna Kardasiewicz (do Axel Springer Polska przyszła z Ad Service SC) i Tomasz Michałowski (wcześniej pracował w Eurofragrance Sp. z o.o.). Natomiast Karol Karwowski rozpoczął pracę jako Junior Sales Executive w grupie tytułów komputerowych. Do Axel Springer Polska przyszedł z Wydawnictwa eMPe Sp. z o.o.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w ASP