Zmiany u wydawcy "Harvard Business Review Polska"
Firma Canadian International Management Institute (CIMI), wydawca polskiej edycji miesięcznika "Harvard Business Review Polska", utworzyła stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży, które objął Marek Wochna. Spółka ma także nowego dyrektora biura reklamy, którym została Beata Miciałkiewicz.
Marek Wochna jako wiceprezes ds. sprzedaży od 1 sierpnia br. odpowiada za rozwój i prowadzenie projektów strategicznych, w tym za relacje z kluczowymi partnerami biznesowymi. Dotychczas Wochna pracował na stanowisku dyrektora strategicznego i sprzedaży domu mediowego Easymedia, a wcześniej kierował m. in. sprzedażą reklam w TVN i TVN 24.
W związku z utworzeniem stanowiska wiceprezesa ds. sprzedaży w strukturze CIMI zlikwidowano funkcję dyrektora ds. rozwoju, a sprawujący ją Paweł Rubiej rozstał się z wydawnictwem. Marka Wochnę w zagadnieniach dotyczących rozwoju firmy wspierać będzie jeszcze jedna nowa osoba, ale wydawnictwo na razie nie ujawnia jej nazwiska.
Beata Miciałkiewicz na stanowisku dyrektora biura reklamy CIMI zastąpiła Andrzeja Karwowskiego, który zakończył pracę w firmie. Miciałkiewicz wcześniej kierowała biurem reklamy miesięcznika "Brief". Z biura reklamy CIMI odeszła także jego wiceszefowa Dorota Burzec. Na razie nie ma planów, aby zatrudnić nową osobę na jej miejsce.
- Zmiany struktury są związane z dynamicznym rozwojem organizacji we wszystkich obszarach prowadzonej działalności - tłumaczy Andrzej Jacaszek, wydawca "Harvard Business Review Polska".
Dołącz do dyskusji: Zmiany u wydawcy "Harvard Business Review Polska"