Zmiana wizerunku Domu Kredytowego Notus
Zmiana logo, rebranding oddziałów, wymiana materiałówinformacyjnych oraz całkowicie nowa kreacja w komunikacjimarketingowej to najważniejsze elementy liftingu wizerunku DomuKredytowego NOTUS - pośrednika finansowego na polskim rynku.
Podstawową zmianą jest korekta logo firmy, które ma w swoimzałożeniu być przede wszystkim bardziej dynamiczne (domykająca się,będąca w ruchu kula), nowoczesne (poprzez eleganckie, prosteczcionki, nawiązujące jednak do tych z pierwotnego logo) orazspójne (zastosowanie różnych rozmiarów i wariantów tej samejczcionki) i eleganckie (jedna z opcji jest na czarnym tle).
Firma NOTUS Dom Kredytowy przygotowała także nową kampanięreklamową, która wystartuje w drugim tygodniu września.
Reklamy pojawią się m.in. w Gazecie Wyborczej, Dzienniku Polskathe Times, Newsweeku i Dzienniku oraz w internecie. We wrześniupojawi się także intensywna kampania oparta na bilbordachsponsorskich w TVN 24.
Również we wrześniu rozpocznie się stopniowy rebrandingoddziałów.
Za kreację odpowiedzialna jest agencja reklamowa Mosaic Media.Do współpracy nad nową kampanią agencja zaangażowała teamkreatywny: Anetę Arkit i Suzan Giżyńską.
Dołącz do dyskusji: Zmiana wizerunku Domu Kredytowego Notus