Zjednoczenie.com: nowe sewisy dla Vistula&Wólczanka
Agencja interaktywna zjednoczenie.com zakończyła prace nad wiosennymi serwisami internetowymi dla wiodących marek należących do spółki Vistula&Wólczanka.
Oferowane w sezonie wiosennym i letnim kolekcje tej znanej w kraju i za granicą firmy odzieżowej prezentowane są w czterech serwisach internetowych: www.vistula.pl, www.wolczanka.com.pl, www.luigivesari.com oraz www.lettfield.com.
Ważną rolę w aranżacji wiosennych serwisów odgrywa kolorystyka.
Strony internetowe marek Vistula i Wólczanka charakteryzuje
wyjątkowo estetyczna i stonowana szata graficzna, w której dominują
odcienie bieli i stali. W takim otoczeniu doskonale prezentują się
kolekcje odzieży kierowanej do ludzi biznesu.
Patynowana stal oraz kawa to z kolei oprawa kolorystyczna dla
produktów marki Luigi Vesari, która reprezentuje najlepsze wzorce
włoskiej mody i od trzech lat jest z powodzeniem sprzedawana w
kilkudziesięciu współpracujących z producentem odzieży salonach
mody.
- Dobór tła oraz sposób prezentacji poszczególnych elementów kolekcji sprawia, że użytkownik serwisów Vistula, Wólczanka i Luigi Vesari może od razu skoncentrować się na głównym temacie - nowej kolekcji - mówi Sławomir Ziętarski, kierownik rozwoju i projektów w agencji zjednoczenie.com. - Jest to również wyraźnie widoczne w oprawie graficznej serwisu marki Lettfield.
W tym sezonie Vistula za pośrednictwem serwisu internetowego proponuje swoim klientom tzw. nowoczesny formal, który nawiązuje stylistycznie do sportów dla mężczyzn - jachtingu i rajdów samochodowych. Oferowane w prezentacji zestawy odzieży można nie tylko zobaczyć w ujęciu statycznym na zdjęciach, ale także na sekwencjach wideo.
Na szczególną uwagę zasługuje sposób, w jaki wyeksponowane zostały trzy kolekcje koszul i krawatów marki Wólczanka: Lambert, Wólczanka Black oraz casualowej kolekcji Wólczanka White. Doskonałej jakości zbliżenia na detale kolejnych, wyświetlanych na ekranie kompozycji koszul i krawatów eksponują ich kolor, fakturę oraz sposób wykończenia. Użytkownik zdaje się niemal ich dotykać.
Nieco inaczej postąpiono projektując serwis dla marki Lettfield. Intensywne tło, na którym dynamicznie prezentowane są kolejne propozycje tej marki, wskazuje, że szyk i elegancja nie mają ograniczać się tylko do zacisza gabinetów i foteli klubowych, ale mogą nam towarzyszyć także po godzinach. Bo prawdziwy biznesmen potrafi nie tylko zarabiać pieniądze. Potrafi je także z fantazją wydawać.
Goście wszystkich wirtualnych salonów zachęceni prezentowanymi ofertami mogą natychmiast uzyskać informację o lokalizacji salonów poszczególnych marek. Możliwe jest także bezpośrednie przeniesienie się do serwisu korporacyjnego producenta. W serwisie Vistuli znajdziemy także informacje o dodatkowych usługach oferowanych klientom ekskluzywnego subbrandu Lantier oraz klientom korporacyjnym. Wszystkie serwisy udostępnione są także w wersji anglojęzycznej.
- Budując kolejne wersje serwisów, położyliśmy nacisk na prezentację kolekcji, która kierowana jest przede wszystkim do ceniących sobie czas ludzi sukcesu - dodaje Bartłomiej Pawluk prezes zarządu agencji zjednoczenie.com.
- To drugi sezon owocnej i udanej współpracy naszej firmy z agencją zjednoczenie.com - mówi Krzysztof Pyzik z Departamentu Marketingu Vistula & Wólczanka S.A. - Jesteśmy zadowoleni z profesjonalnej obsługi, kreatywności oraz zaangażowania agencji w tworzenie naszych serwisów.
Dołącz do dyskusji: Zjednoczenie.com: nowe sewisy dla Vistula&Wólczanka