Zintegrowana promocja Nescafé na 70-lecie istnienia marki
Z okazji 70. rocznicy wyprodukowania pierwszej na świecie kawyrozpuszczalnej Nescafé prowadzi kampanię komunikacyjną.Zintegrowana akcja obejmuje działania PR, ATL, BTL orazinteractive.
Rozpoczęta już na początku kwietnia bieżącego roku kampaniaprzebiega w różnorodnych kanałach komunikacyjnych i jest prowadzonaprzez kilka firm mediowych.
Za przygotowanie i realizację działań PR komunikujących historiękawy Nescafé odpowiedzialna jest Weber Shandwick. Natomiast McCannErickson zajmuje się stroną kreatywną advertoriali dotyczącychhistorii tej marki. Materiały są publikowane w takich pismach jak"Newsweek", "Polityka", "Wysokie Obcasy", "Telemagazyn", "GazetaTelewizyjna", "Twój Styl", "Pan"i, "National Geographic", "Fokus","Cztery Kąty", "Poradnik Domowy" i "Świat Kobiety".
W internecie urodziny Nescafé będą uświetnione przygotowanąprzez MRM Worldwide specjalną stroną internetową, która ruszy wczerwcu. Natomiast w ramach działań BTL agencja Momentum Worldwideprzygotowała akcję "buy and get", która była realizowana w ponad200 miejscach na terenie całej Polski.
Media do kampanii zakupił i zaplanował dom mediowyMediaedge:CIA. Akcja promocyjna podkreśla, że 70 lat temu -dokładnie 1 kwietnia 1938 roku - wyprodukowano pierwszą na świeciekawę rozpuszczalną, właśnie marki Nescafé.
Dołącz do dyskusji: Zintegrowana promocja Nescafé na 70-lecie istnienia marki