SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zintegrowana promocja Nescafé na 70-lecie istnienia marki

Z okazji 70. rocznicy wyprodukowania pierwszej na świecie kawyrozpuszczalnej Nescafé prowadzi kampanię komunikacyjną.Zintegrowana akcja obejmuje działania PR, ATL, BTL orazinteractive.

Rozpoczęta już na początku kwietnia bieżącego roku kampaniaprzebiega w różnorodnych kanałach komunikacyjnych i jest prowadzonaprzez kilka firm mediowych.

Za przygotowanie i realizację działań PR komunikujących historiękawy Nescafé odpowiedzialna jest Weber Shandwick. Natomiast McCannErickson zajmuje się stroną kreatywną advertoriali dotyczącychhistorii tej marki. Materiały są publikowane w takich pismach jak"Newsweek", "Polityka", "Wysokie Obcasy", "Telemagazyn", "GazetaTelewizyjna", "Twój Styl", "Pan"i, "National Geographic", "Fokus","Cztery Kąty", "Poradnik Domowy" i "Świat Kobiety".

nescafe

W internecie urodziny Nescafé będą uświetnione przygotowanąprzez MRM Worldwide specjalną stroną internetową, która ruszy wczerwcu. Natomiast w ramach działań BTL agencja Momentum Worldwideprzygotowała akcję "buy and get", która była realizowana w ponad200 miejscach na terenie całej Polski.

Media do kampanii zakupił i zaplanował dom mediowyMediaedge:CIA. Akcja promocyjna podkreśla, że 70 lat temu -dokładnie 1 kwietnia 1938 roku - wyprodukowano pierwszą na świeciekawę rozpuszczalną, właśnie marki Nescafé.

Dołącz do dyskusji: Zintegrowana promocja Nescafé na 70-lecie istnienia marki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl