SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zimny Lech w nowej puszce (wideo)

Trwa kampania reklamowa nowej puszki piwa Lech. Akcję – obejmującą telewizję, outdoor i punkty sprzedaży – przygotowały agencja Grandes Kochonos i dom mediowy Starcom.

Nowa puszka piwa Lech na panelach bocznych zawiera tłoczone punkty, dzięki czemu lepiej leży w dłoni. Dodatkowe elementy zawiera też zmodyfikowana grafika opakowania, którą Kompania Piwowarska przygotowała na podstawie standardowej wizualizacji opracowanej przez agencje Lothar Boehm i Wilk Studio. Dzięki temu Lech ma zapewniać konsumentom wrażenia nie tylko smakowe, zapachowe czy wizualne, lecz także dotykowe.

Nową puszkę Lecha wspierają działania reklamowe, które opierają się na kreacji wykorzystywanej w poprzedniej, wizerunkowej kampanii tego piwa (więcej). Tamten przekaz uzupełniono o informację dotyczącą nowego opakowania, zgodna ze stylistyką całości wyrażaną w haśle „Spragniony wrażeń? Zimny Lech”.

Akcja reklamowa od 19 lipca jest prowadzona w telewizji (kanały ogólnopolskie), na outdoorze oraz w punktach sprzedaży (materiały POS). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca sierpnia – przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Zimny Lech w nowej puszce (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Thobias Raum
po prostu nie kupuję produktu "piwopodobnego" wytwarzanego z koncentratu chmielowego. A ten produkt jest beznadziejny i bezsmakowy. Dziś prawdziwego piwa już nie ma poza małymi naprawdę polskimi browarami.
0 0
odpowiedź
User
jatka
Zimny Lech...kojarzy mi sie zupełnie inaczej
0 0
odpowiedź
User
ewa7koz
Super reklama! Od dziś pijemy ZIMNEGO LECHA
0 0
odpowiedź