ZigZap reklamuje się w kinach przed Harrym Potterem (wideo)
Pod hasłem "Zapujesz?" rozpoczyna się kampania reklamowadziecięcego kanału ZigZap. Akcja jest prowadzona w kinach przedprojekcjami filmu "Harry Pottera i Księcia Półkrwi".
Startująca 24 lipca kampania reklamowa dziecięcego kanałuZigZap prezentuje jego ofertę programową,podkreślając jej atrakcyjność dla młodych widzów przez ciągokreśleń typu "intryguje", "rozśmiesza" i "zadziwia". 30-sekunowyspot pod hasłem "Zapujesz?" jest emitowany w kinach przedprojekcjami wchodzącego właśnie na ekrany filmu "Harry Potter iKsięcia Półkrwi". Ponadto w ramach akcji na widzów tego filmu wwarszawskim Multikinie Złote Tarasy czekają gadżety promująceZigZap.
Akcja obejmuje sieci Multikino i Silver Screen w Warszawie,Bydgoszczy, Elblągu, Gdańsku, Koszalinie, Krakowie, Łodzi,Poznaniu, Rybniku, Sopocie, Szczecinie, Włocławku, Wrocławiu iZabrzu oraz warszawskie kino Atlantic. Kreację kampanii -zaplanowanej do końca sierpnia - przygotował dział programowykanału ZigZap, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowyMPG.
Dołącz do dyskusji: ZigZap reklamuje się w kinach przed Harrym Potterem (wideo)