BNP Paribas reklamuje się jako „bank zielonych zmian” - będzie sadził drzewa za otwierane konta (wideo)
Bank BNP Paribas w ramach nowej promocji zasadzi do 50 tys. drzew tlenowych w zamian za nowe rachunki otwierane przez klientów. W kampanii reklamowej przestrzega, że niekorzystne zmiany klimatyczne mogą spowodować ogromne wzrosty cen żywności.
Nowa kampania reklamowa banku BNP Paribas ruszyła w minionym tygodniu od odsłony teaserowej. Emitowano spot pod hasłem „Zmiany klimatu kosztują” podkreślający, że wskutek niekorzystnych zmian klimatu za 20 lat owoce, warzywa i miód będą kosztować po kilkaset zł za kilogram.
Reklama odsyła na stronę Zieleniak2040.pl. - Wszystko to, co dzieje się w Polsce i na świecie ma wpływ na ceny i dostępność żywności. Jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie, za kilkanaście lat takie produkty jak maliny czy miód mogą stać się towarami luksusowymi - czytamy tam. - Zmiany klimatyczne wpływają na ceny żywności na całym świecie. To nie przyszłość, a rzeczywistość, z którą mierzymy się już dziś - dodano.
Właśnie rusza właściwy etap kampanii obejmujący promocję, w ramach której BNP Paribas za każdy nowy rachunek osobisty założony przez klienta zasadzi drzewo tlenowe. Akcja zacznie się w sobotę i potrwa do końca października, posadzonych zostanie maksymalnie 50 tys. drzew.
Promocja będzie realizowana razem z siecią sklepów Carrefour, na razie nie podano szczegółów tej współpracy.
W reklamach BNP Paribas przedstawia się jako „bank zielonych zmian”.
Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję, internet oraz kina.
Poprzednia duża kampania BNP Paribas była realizowana w maju i czerwcu br., promowano w niej Konto Otwarte na Ciebie z trzema kartami debetowymi.
Za obsługę reklamową banku odpowiadają agencje Publicis Lion (kreacja) i Feeders (aktywności w social media) oraz domy mediowe Havas Media i Sales&More (planowanie i zakup mediów).
Dołącz do dyskusji: BNP Paribas reklamuje się jako „bank zielonych zmian” - będzie sadził drzewa za otwierane konta (wideo)