Zenithmedia przejmie budżet LOT-u
Dom mediowy Zenithmedia wygrał przetarg na obsługę medialną budżetu reklamowego Polskich Linii Lotniczych LOT w roku 2006.
LOT zorganizował przetarg na obsługę budżetu mediowego, aby zoptymalizować i poprawić efektywność inwestycji w media. Celem przetargu było dodatkowo zminimalizowanie kosztów ponoszonych przez LOT z tytułu obsługi budżetu mediowego (prowizja domu mediowego).
Do drugiego etapu przetargu zostały zaproszone trzy domy mediowe: MindShare (dotychczas obslugujacy LOT), Starcom oraz Zenithmedia.
- Braliśmy pod uwagę zarówno proponowane rozwiązania zadań z briefu, kwestie kosztowe tzn. dotyczące opłat prowizyjnych. – mówi o przebiegu przetargu Dorota Haller, dyrektor Biura Marketingu i Produktu w PLL LOT. – Zenithmedia wygrał również dzięki niekonwencjonalnym i kreatywnym rozwiązaniom mediowym m.in. optymalizującym koszt dotarcia (CPP) – dodaje.
Obsługą reklamową LOT-u zajmuje się nieprzerwanie od kilku lat sieciowa agencja reklamowa Gruppa66/Ogilvy.
Dołącz do dyskusji: Zenithmedia przejmie budżet LOT-u