„Zdrowa” Charlotte McKinney reklamuje sieć fastfoodów Carl’s Jr.
W nowym spocie sieci amerykańskich restauracji Carl’s Jr. modelka Charlotte McKinney pokazuje, wszystko w co ją wyposażyła natura. Mężczyznom „opadają szczęki”.
Umieszczony w serwisie YouTube film nosi tytuł „Au Naturel” i sugeruje, że pochodząca z USA modelka Charlotte McKinney nie ma nic do ukrycia, podobnie jak promowana przez nią sieć fastfoodowych restauracji Carl’s Jr.
Restauracyjna marka stara się przekonać do siebie użytkowników podkreślając, że nie stosuje w oferowanym menu produktów zawierających sterydy i inne sztuczne substancje. Charlotte przechadza się po ulicach w ujęciach kamery pozwalających podejrzewać, że jest naga. Wrażenie potęgują reakcje mężczyzn, którzy widząc idącą dziewczynę zapominają języka w gębie.
Na koniec okazuje się, że Charlotte McKinney jest jednak ubrana (choć tylko w kostium kąpielowy), a dokonane wcześniej ujęcia kamery były wyłącznie żartem.
Za kreację kampanii jest odpowiedzialna agencja 72andSunny, reżyserem jest Jake Scott, który w 2013 r. nakręcił dla Budweisera reklamę „Puppy Love”. Okazała się ona najpopularniejszym filmem reklamowym nadawanym podczas ubiegłorocznych finałów Super Bowl.
Dołącz do dyskusji: „Zdrowa” Charlotte McKinney reklamuje sieć fastfoodów Carl’s Jr.