Będzie nowa scenografia programu informacyjnego TVP3 Bydgoszcz
Od poniedziałku, 11 lipca program informacyjny "Zbliżenia" w TVP3 Bydgoszcz jest nadawany z innego studia. To przygotowania do zmiany scenografii, która w nowej odsłonie zadebiutuje jesienią. W przyszłym roku stacja będzie emitować program w jakości HD.
- Letnie studio "Zbliżeń", w którym mam przyjemność państwa przywitać, to wstęp do tego, co czeka nas już jesienią. TVP3 Bydgoszcz i nasz lokalny serwis informacyjny w nowoczesnej odsłonie już niebawem - tak Jagoda Rogatty przywitała widzów w poniedziałek, 11 lipca o godz. 14:30 w popołudniowym wydaniu programu informacyjnego TVP3 Bydgoszcz. Prezenterka "Zbliżeń" stała przy pulpicie na tle fioletowych i białych pasów. Dzień wcześniej studio, z którego nadawany jest program, wyglądało inaczej. Prezenter siedział przy stole, a w tle można było zobaczyć newsroom stacji.
Biuro prasowe Telewizji Polskiej potwierdza, że od poniedziałku program informacyjny w TVP3 Bydgoszcz jest realizowany w innym studiu. - Zmiana ta jest związana z wdrożeniem nowej scenografii serwisu "Zbliżenia" - informuje nas TVP. Kiedy to nastąpi? Publiczny nadawca nie odpowiedział na to pytanie.
TVP3 przechodzi na nadawanie w HD
A to nie koniec zmian w bydgoskim oddziale Telewizji Polskiej. - Produkcja i emisja programu w jakości HD planowo rozpocznie się w pierwszej połowie przyszłego roku - zapowiada nadawca.
Telewizja Polska planuje stopniowo uruchamiać kolejne wersje TVP3 w jakości HD. Większość oddziałów już produkuje programy w wysokiej rozdzielczości (HD), ale emisja odbywa się nadal w standardowej rozdzielczości (SD). Tak jest np. w TVP3 Rzeszów czy TVP3 Białystok.
Warszawski oddział TVP3 przeszedł na nadawanie w jakości HD 15 lutego br. Z kolei od 1 maja TVP3 Poznań emituje program w wysokiej rozdzielczości.
"Zbliżenia" to codzienny program informacyjny nadawany w TVP3 Bydgoszcz od września 1994 r. Główne wydanie emitowane jest o godz. 18:30, pozostałe o godz. o 8:30 (bez weekendu), 14:30, 16:30 i 21:30, a w sobotę o godz. 10 nadawane jest podsumowanie tygodnia dla niesłyszących.
TVP ze wzrostem wpływów i niższym zyskiem
W pierwszych trzech kwartałach 2021 r. przychody marketingowe TVP mocno wzrosły rok do roku: te z reklam - z 428,2 do 489,4 mln zł, a ze sponsoringu - z 79,9 do 86,7 mln zł. Przy czym nadawca spodziewał się więcej: 514,6 mln zł z reklam i 91,3 mln zł ze sponsoringu. W sprawozdaniu przekazanym Radzie Mediów Narodowych tłumaczy, że wynika to "z niepewnej sytuacji na rynku reklamy w związku z pandemią".
Dołącz do dyskusji: Będzie nowa scenografia programu informacyjnego TVP3 Bydgoszcz