SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zawodnik pierwszej klasy” w kolejnej edycji „Klubu Pancernika” (wideo)

Pod hasłem „Zawodnik pierwszej klasy zawsze ma zapięte pasy” ruszyła tegoroczna edycja kampanii społecznej „Klub Pancernika”. Akcję na zlecenie Instytutu Transportu Samochodowego przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.

Kampania „Klub Pancernika” jest skierowana do dzieci w wieku 4-12 lat i ich rodziców. Celem akcji - prowadzonej pod hasłem „Zawodnik pierwszej klasy zawsze ma zapięte pasy” - jest przekonanie tych odbiorców, że zapięcie małego dziecka w foteliku to bezwzględny warunek udziału w każdej podróży samochodem.

Koncepcja kreatywna jest oparta na postaci Pancernika Gustawa i piosence na melodię „Deszczów niespokojnych” w serialu „Czterej pancerni i pies”. W ramach akcji działa strona klubpancernika.pl, na której najmłodsi internauci mogą korzystać z gier i zabaw ćwiczących spostrzegawczość i umiejętności manualne, rodzice - informacje i wskazówki dotyczące bezpiecznego przewożenia dzieci w samochodzie oraz giełdę fotelików, a nauczyciele - scenariusze zajęć i inne materiały dydaktyczne dotyczące bezpieczeństwa w ruchu drogowym.




Akcja - obejmująca radio, telewizję, prasę i billboardy - będzie prowadzona w dwóch etapach: od 15 sierpnia i od połowy października. Październikowa odsłona kampanii obejmie również konkursy dla najmłodszych i ich rodziców oraz działania edukacyjne prowadzone w szkołach.

Za kreację, promocję i zakup mediów na potrzeby akcji odpowiada agencja reklamowa Fabryka Komunikacji Społecznej. Organizatorem i inicjatorem kampanii jest Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie, który korzysta z dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Programu Infrastruktura i Środowisko.
 

Dołącz do dyskusji: „Zawodnik pierwszej klasy” w kolejnej edycji „Klubu Pancernika” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl