"Zaplanuj Lato TUI teraz"
Hasłem "Zaplanuj Lato TUI teraz" rozpoczął się I etap całorocznej kampanii reklamowej dla marki TUI
Za projekt i realizację odpowiedzialna jest Agencja Peppermint.
Kampania "Zaplanuj LATO TUI teraz" prowadzona jest na terenie całej Polski i skierowana jest do dobrze sytuowanych mieszkańców dużych miast. Celem działań jest zachęcenie obecnych i potencjalnych klientów do skorzystania z oferty TUI na lato 2005. W komunikacji Agencja wykorzysta między innymi egzotyczne nowości, jakie zawiera tegoroczna oferta TUI np. Rejs po rzece Jangcy. Klienci, którzy dokonają rezerwacji w najbliższym czasie, będą mogli uzyskać korzystne rabaty.
Akcja rozpoczęła się 8 stycznia i potrwa przez okres około 3 miesięcy.
I etap kampanii obejmie głównie działania ATL, a w szczególności reklamę
w prasie ogólnopolskiej. Agencja Peppermint przygotowała również atrakcyjne materiały POS, w które zostaną zaopatrzone lokalne biura podróży TUI.
W ramach działań BTL Agencja Peppermint przeprowadzi tradycyjną wysyłkę pocztową i e-mailing. Stali i potencjalni klienci otrzymają list od TUI wraz z ulotką promocyjną, zachęcające do skorzystania z oferty TUI oraz do zamówienia bezpłatnych katalogów.
Przetarg na obsługę reklamową marki TUI na 2005 rok został rozstrzygnięty w połowie grudnia 2004. W ramach współpracy Agencja Peppermint zajmie się realizacją przyjętej strategii komunikacji marki w zakresie działań ATL i BTL.
Planowaniem i zakupem mediów dla kampanii marki TUI zajmie się dom mediowy BrandConnection.
Dołącz do dyskusji: "Zaplanuj Lato TUI teraz"