zanox: 7 awansów i 5 nowych osób, Mateusz Łukianiuk na czele advertiser sales
Spore zmiany kadrowe nastąpiły ostatnio w polskim oddziale zanox. Siedem osób awansowało na nowe stanowisko, a pięć nowych dołączyło do firmy. Ponadto przeprowadziła się ona do nowego, większego biura.
Jeśli chodzi o awanse w polskim oddziale zanox, Mateusz Łukianiuk został head of advertiser sales i dba o rozwój programów afiliacyjnych oraz współpracę z obecnymi klientami, Paweł Grochowski oprócz odpowiedzialności za zespół współpracujący z wydawcami odpowiada za nowo tworzony dział sprzedaży, planowanie kampanii i współpracę z domami mediowymi, Michał Pachnik objął stanowisko team leader business development & sales operations, Ewa Kalata pełni obecnie funkcję key account managera budując relacje z wydawcami, Natalia Królikowska odpowiada teraz za klientów z branży telco & services, Patrycja Ścisłowska otrzymała funkcję key account manager advertiser, a Paweł Bogunia objął stanowisko sales managera w obszarze małych i średnich reklamodawców (SME).
Natomiast wśród nowych osób w firmie znaleźli się Martyna Krzemińska (odpowiedzialna za obsługę klientów i rozwój branży retail), Sylwia Danilczuk (media planner), Adam Godlewski (account manager), Łukasz Mickaniewski (w krótkim czasie awansował na stanowisko technical sales enginner) oraz Iwona Mackiewicz (dołączyła do działu sprzedaży i jest odpowiedzialna za sprzedaż programów afiliacyjnych).
Pod koniec czerwca br. otwarte zostało także nowe, większe biuro polskiego oddziału firmy zanox.
Dołącz do dyskusji: zanox: 7 awansów i 5 nowych osób, Mateusz Łukianiuk na czele advertiser sales