Zmęczony zając i wypoczęty żółw w kampanii IKEA o zaletach snu (wideo)
IKEA wystartowała w Wielkiej Brytanii z kampanią reklamową pod hasłem "The Hare", w której pokazuje, jak rozwiązać problemy ze snem i promuje w niej swoje produkty będące rozwiązaniem tego problemu.
Nowa kampania IKEA ma zachęcić ludzi do ponownej oceny roli snu. Dobry sen mają zapewnić odpowiednio ustawione meble oraz odpowiednia pościel w sypialni.
Kampania autorstwa agencji Mother ma umocnić pozycję IKEA jako eksperta od snu. Emitowany spot zwraca uwagę na problem zaniedbania snu, celebrując fakt, że im więcej śpisz, tym więcej udaje się osiągnąć w życiu.
Spot telewizyjny z piosenką "Witness the Fitness" zespołu Roots Manuva opowiada historię żółwia i zająca. Przedstawia zająca wracającego do domu z siłowni przez miasto, które przygotowuje się do następnego dnia.
Po drodze zając zauważa grupę przyjaciół, którzy zachęcają go do dołączenia do nich. Zdając sobie sprawę, że kilka godzin później powinien wrócić do domu, robi to tylko po to, by spędzić kilka następnych godzin grając w gry wideo i sprawdzając telefon do wczesnych godzin porannych.
Następnie reklama przenosi się do kolejnego ranka, kiedy żółw budzi się po dobrze przespanej nocy i wychodzi w swoim stroju do biegania gotowy do wyścigu, podczas gdy zając wciąż śpi na sofie.
Reklama telewizyjna jest wspierana przez kampanię w mediach społecznościowych, która będzie trwała od 14 września. Reklamy outdoorowe od 21 września będą porównywać korzyści płynące ze snu z produktami, które ten sen mogą zapewnić.
Menedżer ds. Komunikacji marketingowej Ikea w Wielkiej Brytanii i Irlandii, Kemi Anthony, mówi: „Rok 2020 był dziwnym rokiem, a ponieważ wszyscy powoli dostosowywaliśmy się do nowej normy, wiele osób odkryło, że wpłynął na ich sen.
Kampania jest wspierana przez działania PR i CRM, a także w mediach społecznościowych.
Dołącz do dyskusji: Zmęczony zając i wypoczęty żółw w kampanii IKEA o zaletach snu (wideo)