435 tys. widzów „Zakochanych po uszy” w TVN7. „Duża satysfakcja”
Nową telenowelę „Zakochani po uszy” od stycznia do maja br. w TVN7 oglądało średnio 435 tys. widzów. Wpływy z reklam emitowanych wokół serialu w tej stacji wyniosły 9,42 mln zł. - Z dużą satysfakcją możemy powiedzieć, że serial znalazł szerokie grono wiernych fanów - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krystyna Lasoń, producentka telenoweli.
Telenowela „Zakochani po uszy” nadawana była na antenie TVN w dni powszednie o godz. 18.30, w okresie od 21 stycznia do 15 lutego 2019 roku. Średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,28 mln widzów. Przełożyło się to na 9,30 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się odcinek z 7 lutego. Przyciągnął on uwagę 1,42 mln osób.
W tym samym okresie tego samego dnia o 19.30 serial pokazywał również TVN7, którego średnia widownia wyniosła 283 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,86 proc. udziału wśród wszystkich widzów i 2,53 proc. w grupie 16-49.
Od 18 lutego „Zakochani po uszy” nadawani byli już tylko w TVN7. Pasmo emisji telenoweli zostało bez zmian, ale była ona pokazywana od poniedziałku do czwartku (do 30 maja). Średnia widownia produkcji w analizowanym okresie wyniosła 488 tys. widzów, co dało stacji odpowiednio: 3,50 proc. i 5,21 proc. udziału.
Oznacza to, że produkcja emitowana tylko w TVN7 zyskała 205 tys. oglądających.
Średnia widownia wszystkich odcinków „Zakochanych po uszy” w TVN7 (tj. od 21 stycznia do 30 maja br.) wyniosła 435 tys. widzów (odpowiednio: 3,05 proc. i 4,48 proc. udziału).
Telenowela zdecydowanie podnosi również średnie długookresowe udziały TVN7. Na przykład w 2018 roku SHR% w 4+ wyniósł 3,24 proc., a w 16-49 było to 3,38 proc.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek telenoweli z 21 lutego br. Śledziło go średnio 753 tys. osób.
Kanał TVN7 w czasie nadawania „Zakochanych po uszy” przegrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnymi stacjami TV4 (11,40 proc.) i TV Puls (5,32 proc.). Anteny te jednak w analizowanych pasmach emitują swoje hitowe seriale (Czwórka pokazuje „Policjantki i policjanci”, a TV Puls - „Lombard. Życie pod zastaw”).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków „Zakochanych po uszy” w TVN7 wyniosły 9,42 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
- Jesteśmy po emisji 77 odcinków „Zakochanych po uszy” i z dużą satysfakcją możemy powiedzieć, że serial znalazł szerokie grono wiernych fanów, którzy z zapartym tchem śledzą losy Asi, Piotra i Sylwii - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Krystyna Lasoń, producentka telenoweli. - Przed nami przerwa wakacyjna, nie oznacza to jednak, że zwalniamy tempo - ekipa cały czas pracuje na planie w Krakowie, aby już we wrześniu powrócić z kolejnymi odcinkami - dodaje.
Fabuła „Zakochanych po uszy” skupia się na wakacyjnej miłości Asi (w tej roli Katarzyna Grabowska) i Piotra (Michał Meyer), która zostaje nieoczekiwanie przerwana. Oboje spotykają się przypadkiem po latach, ale mają już bagaż doświadczeń, który przeszkadza w rozkwitaniu młodzieńczej miłości: Asia przechodzi przez bolesne rozstanie, a Piotr spotyka się z Sylwią (Kamila Kamińska).
Widzowie w serialu również zobaczyć mogą takich aktorów, jak: Filip Gurłacz, Maja Hirsch, Marta Bizoń, Karol Jankiewicz, Mia Goti, Zuzanna Lit, Marianna Linde, Bartosz Kotschedoff, Dariusz Wieteska, Ewa Kaim, Justyna Schneider, Maciej Jagodziński, Krzysztof Piątkowski, Justyna Ducka i Aldona Janowska.
Autorami scenariusza są Ilona Łesyk-Moczulska i Michał Zasowski, a odcinki reżyseruje Regina Zawadzka. Za produkcję odpowiada wspomniana już wyżej Krystyna Lasoń, a rolę producenta wykonawczego pełni Barbara Golańska.
Dołącz do dyskusji: 435 tys. widzów „Zakochanych po uszy” w TVN7. „Duża satysfakcja”