Z TVP do Discovery
Nowe osoby w Discovery Networks w Polsce.
Discovery Networks powołał Leszka Zaborowskiego na stanowisko Director of Channels na region Europy Środkowej oraz Patryka Piputy na stanowisko Ad Sales Manager w Polsce - podano w komunikacie przesłanym do portalu Wirtualnemedia.pl.
Leszek Zaborowski będzie odpowiedzialny za rozwój sieci kanałów z portfolio Discovery Networks w Polsce, Rumunii i na Węgrzech. Do jego obowiązków należeć będzie ponadto zarządzanie marką w regionie, z uwzględnieniem potrzeb widzów, partnerów biznesowych i reklamodawców, a także koordynacja zawartości programowej, planowanie mediów, marketing oraz public relations wszystkich kanałów z portfolio Discovery Networks w Europie Środkowej.
Leszek Zaborowski raportować będzie do Katarzyny Kieli, Vice President, Country Manager, Central Europe, Discovery Networks Europe. W skład zarządzanego przez niego zespołu wejdą: On-Air/Creative Director, Channel Manager w Rumunii, Channel Manager na rynek polski i węgierski oraz PR/Communications manager.
Patryk Piputa będzie odpowiedzialny za sprzedaż czasu reklamowego wszystkich kanałów z oferty Discovery Media na rynku polskim, w tym stacji z portfolio Discovery Networks oraz Cartoon Network. Patryk Piputa raportować będzie do Doroty Żurkowskiej-Bytner, Regional Ad Sales Director Central Europe, DNE.
To pierwsze z 12 planowanych nominacji będących następstwem restrukturyzacji Discovery Networks w Europie Centralnej.
Leszek Zaborowski ma 16-letnie doświadczenie w branży mediowej. Przed przejściem do Discovery pracował dla Telewizji Polskiej na stanowisku Wicedyrektora ds. Marketingu TVP1. Odpowiadał za zarządzanie zawartością programową kanału, przygotowanie strategii rozwoju marki, a także strategii komunikacji na antenie (on-air). Przed dołączeniem do zespołu TVP, Leszek Zaborowski pracował także w Telewizji Polsat, Telekomunikacji Polskiej oraz Agencji Reklamowej Lintas w Warszawie.
Patryk Piputa ma ponad 7-letnie doświadczenie w branży mediowej. Przed przejściem do Discovery zajmował stanowisko Account Directora w Initiative, gdzie pracował dla Telekomunikacji Polskiej i Unilevera. Wcześniej Piputa pracował w Media Direction OMD współpracując z takimi firmami jak: Pepsi, Frito-Lay i BMW.
Dołącz do dyskusji: Z TVP do Discovery