Z Sigmy do Euro RSCG Sensors
Anna Król objęła stanowisko Dyrektora Działu Komunikacji Konsumenckiej w Euro RSCG Sensors.
Od 1 lutego zespół Euro RSCG Sensors wzmocniła Anna Król, która objęła w agencji stanowisko Dyrektora Działu Komunikacji Konsumenckiej (Practice Director Consumer Communications & Brand PR). Anna Król zarządza kilkunastoosobowym zespołem konsultantów, obsługujących m.in. marki takich klientów jak: Kompania Piwowarska, Kimberly-Clark, Nestlé, Reader’s Digest.
Anna Król przez ostatnie dwa lata związana była z agencją PR Sigma. Wcześniej, przez pięć lat, pracowała w agencji reklamowej Polymus.
Król rozpoczynała karierę zawodową w mediach jako dziennikarz i krytyk teatralny, związana była także z Telewizją Polską, gdzie zajmowała się między innymi pisaniem i recenzowaniem scenariuszy spektakli teatralnych oraz programów telewizyjnych. Jest absolwentką Akademii Teatralnej (Wydział Wiedzy o Teatrze, tytuł magistra sztuki) oraz doktorantką Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania. Wykłada marketing i PR m.in. na Politechnice Gdańskiej (Studium PR – studia podyplomowe). Prowadzi także szkolenia dla rzeczników prasowych oraz specjalistów ds. PR z zagadnień dotyczących kontaktów z mediami oraz reprezentowania firmy na zewnątrz.
Dołącz do dyskusji: Z Sigmy do Euro RSCG Sensors