Z Banku BPH do Artegence
Tomasz Adamczyk z początkiem kwietnia objął stanowisko seniorinnovation managera w agencji interaktywnej Artegence. Będzieodpowiedzialny za zapewnienie klientom firmy z branży finansowejprofesjonalnego wsparcia merytorycznego oraz najwyższego poziomuobsługi.
Adamczyk był ostatnio kierownikiem ds. marketingu internetowegow AXA, gdzie zajmował się marketingiem interaktywnym dla spółekŻyciowej i Emerytalnej Wcześniej przez wiele lat pracował nastanowisku starszego specjalisty ds. marketingu i specjalisty ds.marketingu w Banku BPH SA, gdzie był m.in. współodpowiedzialnym.in. za prekursorski projekt wdrożenia bankowościinternetowej.
Artegence jest agencją stale współpracującą z klientami z branżyfinansowej. Zrealizowała projekty interaktywne dla takich firm imarek jak: Allianz Direct, AXA, Bank BPH, Bank Pekao, Bank ZachodniWBK, Commercial Union, Dom Maklerski BZ WBK, Europejski FunduszLeasingowy i Raiffeisen Bank Polska.
Dołącz do dyskusji: Z Banku BPH do Artegence