YouTube walczy z biedą
Serwis YouTube, lider zespołu Black Eyed Peas Will.i.am oraz wieleorganizacji charytatywnych uruchomili wspólnymi siłami globalnąkampanię o nazwie "In My Name", której celem jest walka z biedą naświecie.
Na swojej stronie YouTube stworzył nowy kanał, który sam serwisnazywa "wideo petycją" (youtube.com/inmyname). Internauci mogą nanim umieszczać własne apele o powstrzymanie zjawiska globalnejbiedy - informuje serwis Brand Republic.
Oprócz wspomnianego Will.i.ama w kampanię zaangażowały się innegwiazdy showbiznesu, m.in. John Legend, Scarlett Johansson, Fergie,Annie Lennox, Mischa Barton, Angelique Kidjo, Kristin Davis i ElleMacpherson.
Z kolei wśród organizacji charytatywnych, wraz z któryminależący do Google serwis stworzył cały projekt, są Oxfam, GCAP,Save the Children oraz Comic Relief.
Na wspomnianym kanale do 1 listopada użytkownicy mogą umieszczaćwłasne klipy, podając swoje nazwisko, kraj pochodzenia oraz krótkąwiadomość do swojego rządu nawołującą do wypełnienia MilenijnychCelów Rozwoju, które w 2000 roku na szczycie ONZ przyjęło 189państw. Wśród nich znajduje się zobowiązanie do redukcji ubóstwa igłodu na świecie do roku 2015.
źródło: brand Republic
Dołącz do dyskusji: YouTube walczy z biedą