Wzrost sprzedaży Marie Claire
Marie Claire pyta Polki o miłość
Średnia sprzedaż Marie Claire w drugim półroczu 2004 roku wyniosła 77 429 egzemplarzy i jest wyższa o 52% niż sprzedaż w pierwszym półroczu - wynika z informacji wydawcy.
Tymczasem do części nakładu lutowego wydania Marie Claire dołączony jest głośny film Alfonso Cuaron'a "I twoją matkę też". Cena Marie Claire z DVD to 9,90 zł. Pismo bez płyty kosztuje 6,80 zł. Sprzedaż wydania 2/2005 wspierana jest kampanią telewizyjną (TVN, TVN 7, TV4, Tele 5, Discovery, MTV, MTV Classic) oraz promocją w punktach sprzedaży - sieć HDS, Empik, Kolporter, RUCH.
Poprzednie wydanie Marie Claire, do którego dołączono DVD z filmem "Intymność" (numer 12/2004) sprzedało się w ilości 96 760 egzemplarzy (dane własne Wydawcy).
W lutowym wydaniu (na rynku 8 stycznia) miesięcznik Marie Claire publikuje wyniki sondy, przeprowadzonej z czytelniczkami tytułu przez agencję badania rynku ARC, dotyczącej podejścia Polek do miłości. Ponad 50% kobiet deklaruje, że byłaby gotowa rzucić wszystko i pójść za tym jedynym na koniec świata, największą trudnością w miłości byłoby dla Polek kilkumiesięczne rozstanie z ukochanym, natomiast zaledwie 1% respondentek przyznaje, iż zmieniłoby wyznanie dla mężczyzny swojego życia. W związku najbardziej boimy się zdrady oraz nudy i rutyny, a blisko połowa ankietowanych byłaby gotowa zakończyć dla nowego partnera stabilny związek z kimś innym.
Dołącz do dyskusji: Wzrost sprzedaży Marie Claire