Wzrosły wpływy reklamowe stacji informacyjnych, TVN24 liderem
W bieżącym roku wszystkie stacje informacyjne zanotowały wzrost cennikowych wpływów reklamowych. Liderem w przychodach z reklam jest TVN24 - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie od 1 stycznia do 17 listopada 2013 roku kanał TVN24 cennikowo zarobił z reklam 372,74 mln zł. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wpływy zwiększyły się o 30,75 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Drugie miejsce należało do kanału TVN Info, którego wpływy reklamowe w analizowanym okresie wyniosły 157,51 mln zł, po wzroście o 8,68 proc.
Na ostatniej pozycji podium uplasował się Polsat News z wynikiem 69,56 mln zł. W porównaniu do okresu od 1 stycznia do 17 listopada ub.r. wpływy reklamowe tej stacji zwiększyły się o 2,92 proc.
>>> TVN24 liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych
Dalej uplasowały się takie stacje jak: Superstacja (61,92 mln zł; wzrost o 16,19 proc.) oraz Polsat Biznes (42,61 mln zł).
Cennikowe wpływy reklamowe stacji informacyjnych (w zł) | 01.01.2012 - 17.11.2012 | 01.01.2013 - 17.11.2013 | |
TVN24 | 285 081 099 | 372 738 983 | |
TVP Info | 144 930 415 | 157 511 762 | |
Polsat News | 67 583 170 | 69 558 455 | |
Superstacja | 53 288 808 | 61 917 523 | |
Polsat Biznes [TV Biznes] | - | 42 610 670 |
Powyższa tabela przedstawia sumaryczne wpływy reklamowe (dane cennikowe netto, bez rabatów) stacji informacyjnych w okresie od 1 stycznia do 17 listopada 2012 roku oraz od 1 stycznia do 17 listopada 2013 roku. Nielsen Audience Measurement spotowo nie monitoruje stacji TVN CNBC. Firma ta również pod tym względem nie monitorowała w ub.r. stacji Polsat Biznes (wówczas pod nazwą TV Biznes).
Dołącz do dyskusji: Wzrosły wpływy reklamowe stacji informacyjnych, TVN24 liderem
które pozwala na znajdowanie wybranej przez nas osoby po jego numerze telefonu znajdziemy tutaj :
http://tnij.com/JgiKA