Wzrosła sprzedaż tygodnika 'Ozon'
Spółka Ozon Media poinformowała, że tygodnik "Ozon" poprawia swoje wyniki sprzedaży.
Według najnowszych danych wydawcy uzyskanych od kolporterów, rozpowszechnianie płatne wydania tygodnika „OZON” z 18.05.2006 (nr 20) z dodatkiem specjalnym „Da Vinci rozkodowany” oraz z filmem DVD i książką o „Kodzie da Vinci” wyniosło ponad 70 tysięcy egzemplarzy, przy nakładzie 150 tysięcy (jest to wzrost o 55% w stosunku do średniej sprzedaży w kwietniu) - informuje Tomasz Kepiński, szef PR tygodnika "Ozon".
Dla porównania, średnie rozpowszechnianie płatne tygodnika w kwietniu 2006 roku wyniosło 39 tysięcy. W maju 2006 roku wzrosło już do 56 tysięcy (dane wydawcy).
Niedawno tygodnik "Ozon" wprowadził nową strategię, która oparta jest między innymi na publikowaniu dodatków merytorycznych.
Dołącz do dyskusji: Wzrosła sprzedaż tygodnika 'Ozon'