Wysokie standardy, niskie ceny i szybkie AC w kampanii Liberty Direct (wideo)
Rozpoczyna się telewizyjna kampania reklamowa Liberty Direct. Akcję, w której występuje charakterystyczna dla tej firmy Statua Wolności, przygotowały agencja DDB, dom produkcyjny Cut Cut i dom mediowy MPG.
W nowej kampanii Liberty Direct podkreślane są trzy zalety oferty tej firmy: niskie ceny dla bezszkodowych kierowców, wysokie standardy obsługi klientów oraz podejmowanie decyzji o wypłacie odszkodowania z AC w ciągu 7 dni. Każdy z tych elementów jest prezentowany w osobnym 15-sekundowym spocie wraz z hasłem „Sprawdzone ubezpieczenie w lepszej ceni”.
- Przekaz marketingowy opieramy na faktach: aż w 20 proc. szkód wypłacamy odszkodowanie w ciągu 3-4 dni, a w przypadku ponad 80 proc. szkód z AC decyzję o wypłacie o należnego odszkodowania podejmujemy w ciągu maksymalnie 7 dni - opisuje Rafał Karski, dyrektor sprzedaży i marketingu Liberty Direct. - Tak krótkie terminy likwidacji są rzadkością na rynku - dodaje.
Reklamy będą emitowane zarówno w kanałach ogólnopolskich (Polsat, TVN czy TVP1 i TVP2), jak też w kanałach tematycznych. Koncepcję i kreację spotów opracowała agencja DDB, ich produkcją zajęła się firma Cut Cut, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Wysokie standardy, niskie ceny i szybkie AC w kampanii Liberty Direct (wideo)