Wysoka sprzedaży 'CKM' i 'Logo'
Miesięcznik 'CKM' zdecydowanym liderem sprzedaży wśród miesięczników dla mężczyzn.
'CKM' miał w maju sprzedaż ogółem na poziomie 93 885 egz. (o prawie 50 proc. więcej niż w maju 2005 roku) – wynika z danych ZKDP.
Na drugim miejscu znalazła się polska edycja "Playboy" , a na trzecim – ”Men’s Health Polska”.
maj | ||
2006 | 2005 | |
ZKDP | Sprzedaż ogólem | |
CKM | 93885 | 65063 |
Playboy | 61380 | 61695 |
Men’s Health Polska | 58506 | 58592 |
Dobry wynik zanotował shoppingowy magazyn Agory 'Logo' (miesięcznik od marca, wcześniej kwartalnik), który w maju osiągnął sprzedaż 138 361 egz. (rok wcześniej 133 971).
dane za kwiecień 2006
Dołącz do dyskusji: Wysoka sprzedaży 'CKM' i 'Logo'