Wyprzedany cały czas reklamowy przy Oscarach
Telewizja ABC ujawniła, że na dwa tygodnie przed galą wręczenia Oscarów wyprzedała cały czas reklamowy przy niej. Podała też, że przychody z emisji reklam przy niej osiągnęły rekordowy poziom.
ABC nie ujawniła konkretnych kwot. Podała jedynie, że łączne przychody z reklam wykupionych przy transmisji osiągnęły rekordową kwotę. Poinformowano również, że cena za 30-sek. spot jest w tym roku o kilka procent (jednocyfrowo) wyższa w porównaniu z rokiem ubiegłym.
W ub.r. 30-sek. reklama kosztowała 1,9 mln dolarów. Oszacowano również, że przychody z emisji reklam przy gali z rozdania Oscarów wyniosły ok. 123 mln dolarów.
Tegorocznymi głównymi sponsorami gali są firmy: AT&T, Cadillac, Google, Rolex, Samsung i Walmart. Pozostali sponsorzy to: AARP, bubly, Discover Card, Disney Parks, Ferrero, General Electric, Johnson&Johnson, McDonald's, MGM, Microsoft, Nest, Netflix, Nike, T-Mobile, Twitter, Verizon, Walt Disney Pictures i Walt Disney World.
ABC dodało, że w tym roku zanotowało rekordową liczbę branż, które będą się reklamować przy Oscarach. Są to: odzież, auta, napoje, ubezpieczenia, rozrywka, biżuteria, usługi finansowe, technologie, telekomunikacja, turystyka, restauracje i handel detaliczny.
ABC pokaże galę Ockarów 4 marca.
Dołącz do dyskusji: Wyprzedany cały czas reklamowy przy Oscarach