SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP1 nowym liderem, udany tydzień TVP2. 1,67 mln widzów zobaczyło „Czar par”

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły: serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz mecz ME w siatkówce mężczyzn Polska-Ukraina. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, a z czwartego na drugie miejsce awansowała TVP2 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. Pokazane w piątek wieczorem w TVP2 pierwsze dwa odcinki reaktywowanego teleturnieju „Czar par” oglądało średnio 1,67 mln widzów.

W minionym tygodniu - od 16 do 22 września 2019 roku - najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 4,69 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 31,55 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Kolejny odcinek nowej serii śledziło średnio 3,41 mln widzów, co przełożyło się na 23,42 proc. udziału.

Podium uzupełnia transmisja meczu reprezentacji Polski w Mistrzostwach Europy w siatkówce z 19 września, w którym nasza drużyna grała z Ukrainą. Relację w TVP1 oglądało 3,08 mln widzów, co przełożyło się na 19,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Spotkanie to równolegle transmitowały jeszcze Polsat Sport (miał on tam 900 tys. oglądających) oraz Super Polsat (200 tys.). Łącznie pojedynek na trzech antenach zgromadził 4,18 mln widzów.

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 16 września na antenie tej stacji obejrzało 3,08 mln widzów (24,20 proc. udziału). Była to czwarta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 2,49 mln widzów (emisja 19 września; 10. pozycja). Do zestawienia top 20 na 13 pozycji uplasował się „Wydarzenia” Polsatu z 2,36 mln oglądających (niedzielne wydanie).

1,67 mln widzów debiutu „Czaru par” w TVP2

W piątek, 20 września br. o godz. 20.40 i 21.50 telewizyjna Dwójka pokazała pierwsze dwa odcinki teleturnieju „Czar par”, który do Telewizji Polskiej powrócił po 23 latach. Średnia widownia tych emisji wyniosła 1,67 mln osób. Przełożyło się to na 11,94 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,03 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Pierwszy odcinek przyciągnął przed telewizory 1,73 mln widzów, a drugi - 1,50 mln.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z odcinków produkcji obejrzało średnio 3,53 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 1,12 mln, a w 16-59 - 1,68 mln). Spośród poszczególnych emisji większy zasięg wygenerował pierwszy odcinek, który trwał znacznie dłużej od drugiego.

„M jak miłość” liderem w grupie 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który miał 1,60 mln osób, co dało TVP2 29,19 proc. udziału.

Drugie miejsce zajął dziennik TVN „Fakty”  (1,24 mln widzów; 26,79 proc. udziału), a podium uzupełnia „MasterChef” (1,10 mln widzów; 18,47 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,05 pkt. proc. do 9,81 proc. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

Z czwartej na drugą lokatę awansowała TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 9,31 proc. (do góry o 0,94 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Polsat, który spadł z pozycji lidera. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 9,23 proc., po spadku względem poprzedniego wynoszącym 0,87 pkt. proc.

Na czwartą pozycję (z trzeciej) spadł TVN (stacja ta miała 8,87 proc. udziału; w dół o 0,31 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 37,51 proc. do 37,22 proc.

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Udział tej stacji zmniejszył się o 0,24 pkt. proc. do 11,79 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,83 proc. (w dół o 1,42 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (+ 1,10 pkt. proc. do 8,33 proc.), a oczko niżej uplasowała się Jedynka (+ 0,31 pkt. proc. do 6,97 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (w dół o 0,35 pkt. proc. do 10,42 proc.), który wyprzedził Polsat (spadek o 1,27 pkt. proc. do 9,72 proc.).

Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem, udany tydzień TVP2. 1,67 mln widzów zobaczyło „Czar par”

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sebek
Klapa i klapa TVP 1 dno się ogląda i strasznie nie oglądam pisowskie TVP patologów
0 0
odpowiedź
User
Bruno
Czar par nie da się oglądać nuda jak dno
0 0
odpowiedź
User
Olek
Słaba ramówka TVP jesień słaba wiadomości nadal kłamią i kłamią widzów
0 0
odpowiedź