SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polsat liderem, TVN wyprzedził TVP1 i TVP2. „M jak miłość” hitem

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły seriale TVP2: „M jak miłość” i „Na dobre i na złe” oraz dziennik „Fakty”. Wśród stacji w 4+ liderem był Polsat, a z czwartego na drugie miejsce awansował TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

„M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm „M jak miłość”; fot. MTL Maxfilm

W minionym tygodniu, tj. w okresie od 15 do 21 kwietnia 2019 roku, najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,21 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 32,82 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugi był medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 17 kwietnia miał 3,29 mln oglądających, a jego SHR% wyniósł 21,62 proc.

„Fakty” TVN liderem

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 15 kwietnia na antenie tej stacji obejrzało 3,11 mln widzów (24,67 proc. udziału). Była to trzecia topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 2,24 mln widzów (emisja 21 kwietnia; 9. pozycja). Do zestawienia top 20 na 10 pozycji uplasowały się jeszcze „Wydarzenia” Polsatu z 2,23 mln oglądających (niedzielne wydanie).

Czwarty w ogólnym rankingu był codzienny serial Dwójki „Barwy szczęścia”. Produkcję we wtorek śledziło 3,03 mln widzów (20,31 proc. udziału).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 1,74 mln osób, co dało TVP2 29,32 proc. udziału.

Drugie miejsce zajęły kulisy „M jak miłość” (1,17 mln widzów; 21,01 proc. udziału), a podium uzupełniają „Fakty” (1,16 mln widzów; 27,08 proc. udziału).

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Liderem Polsat

Udział liderującego Polsatu wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 0,01 pkt. proc. do 10,78 proc.

Z czwartej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 8,58 proc. (do góry o 0,11 pkt. proc.).

Podium uzupełnia TVP2, która spadła z drugiej lokaty. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,43 proc., po spadku względem poprzedniego wynoszącym 0,20 pkt. proc.

Na czwartą pozycję (z trzeciej) spadła TVP1 (stacja ta miała 8,38 proc. udziału; w dół o 0,25 pkt. proc.).

Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zmniejszył się z 36,50 proc. do 36,17 proc.

Grupa komercyjna dla Polsatu

Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Udział tej stacji zwiększył się o 0,35 pkt. proc. do 12,03 proc. Wynik drugiego TVN uplasował się na poziomie 11,21 proc. (w dół o 0,06 pkt. proc.).

Podium uzupełnia Dwójka (- 0,44 pkt. proc. do 7,12 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,09 pkt. proc. do 5,21 proc.).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (do góry o 0,21 pkt. proc. do 11,99 proc.).

Dołącz do dyskusji: Polsat liderem, TVN wyprzedził TVP1 i TVP2. „M jak miłość” hitem

33 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
polli
Polsat rozjeżdża konkurencję w obu grupach.
0 0
odpowiedź
User
mazxxxx
Świetny wynik wydziału kryminalnego w Czwórce.
0 0
odpowiedź
User
Widz
A gdzie są hity TVP? :lol:
0 0
odpowiedź