TVP1 wyprzedziła Polsat i TVN. „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i PŚ w skokach hitami
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz transmisja PŚ w skokach narciarskich. Wśród stacji nowym liderem została TVP1, która wyprzedziła Polsat i TVN - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu, tj. w okresie od 12 do 18 listopada 2018 roku, najwięcej widzów zgromadził wtorkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał on średnio 5,87 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 37,42 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugiej pozycji uplasował się reality-show „Rolnik szuka żony”. Jego niedzielny odcinek śledziło średnio 4,20 mln widzów, co przełożyło się na 26,91 proc. udziału.
Podium uzupełnia transmisja pierwszego indywidualnego konkursu PŚ w skokach narciarskich. Relację z zawodów z Wisły w samej TVP1 śledziło 4,13 mln osób (29,19 proc. udziału). Konkurs ten był również relacjonowany w TVP Sport oraz na Eurosport 1.
Oczko niżej znalazł się medyczny serial „Na dobre i na złe”. Odcinek tej produkcji pokazany 14 listopada miał 3,73 mln oglądających i 25,26 proc. udziału w rynku.
„Teleexpress” TVP1 liderem
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym był „Teleexpress” TVP1, który 18 listopada (tuż po transmisji PŚ w skokach) na antenie tej stacji obejrzało 3,58 mln widzów (23,99 proc. udziału). Była to ósma topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Fakty” TVN, które zgromadziły 3,51 mln widzów (emisja tego samego dnia; 9. pozycja). Do zestawienia top 20 na 14 pozycji uplasowały się jeszcze „Wydarzenia” Polsatu z 2,64 mln oglądających (też 18 listopada), a oczko niżej znalazły się „Wiadomości” Jedynki z 2,60 mln oglądających (również niedzielne wydanie).
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności też był serial „M jak miłość”, który miał 2,06 mln osób, co dało TVP2 34,62 proc. udziału.
Drugie miejsce należało do „Faktów” (1,48 mln widzów; 23,25 proc. udziału), a podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony” (1,43 mln widzów; 21,26 proc. udziału).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVP1 liderem
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zwiększył się o 1,19 pkt. proc. do 10,39 proc. Stacja ta na pozycję lidera awansowała z trzeciej lokaty.
Na drugą lokatę spadł TVN, którego udział w analizowanym okresie wyniósł 10,06 proc. (do góry o 0,40 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Polsat, który spadł z drugiej lokaty. Udział tej stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 9,82 proc., po wzroście względem poprzedniego o 0,23 pkt. proc.
Czwarta była TVP2 (stacja ta miała wzrost wynoszący 0,41 pkt. proc. do 8,49 proc. udziału).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 36,53 proc. do 38,76 proc.
Pierwszą piątkę uzupełnia kanał TVN24 (spadek o 1,33 pkt. proc. do 4,36 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera znalazł się TVN. Udział tej stacji zwiększył się o 0,62 pkt. proc. do 13,31 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 10,65 proc. (do góry o 0,13 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Jedynka (+ 1,36 pkt. proc. do 7,23 proc.), która wyprzedziła Dwójkę (+ 0,20 pkt. proc. do 7,02 proc.).
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był TVN (do góry o 0,69 pkt. proc. do 12,08 proc.).
Dołącz do dyskusji: TVP1 wyprzedziła Polsat i TVN. „M jak miłość”, „Rolnik szuka żony” i PŚ w skokach hitami
Z góry dziękuję! :)