„Wymiksuj się z wielu kredytów” - Bank BPH promuje kredyt konsolidacyjny (wideo)
Bank BPH rozpoczął promocję kredytu konsolidacyjnego prowadzoną pod hasłem „Wymiksuj się z wielu kredytów”. Towarzyszy temu kampania reklamowa, za której przygotowanie i realizację odpowiadają firmy marketingowe Saatchi & Saatchi Poland i Starlink.
W ramach promocji klient, który skonsoliduje w Banku BPH kredyt lub kredyty z innych banków lub SKOK-ów w wartości co najmniej 5 tys. zł, będzie mógł skorzystać z oprocentowania wynoszącego 3,9 proc. w całym okresie kredytowania (RRSO wynosi 9,23 proc.). Przenosić i łączyć można kredyty ratalne, gotówkowe, samochodowe, a także zadłużenie na karcie kredytowej i limit w koncie osobistym spoza Banku BPH. Promocja będzie obowiązywała do końca września.
Wspierająca tę ofertę kampania reklamowa jest oparta na spocie nawiązującym do konwencji programów kulinarnych. Prowadzący opowiada o ciekawych połączeniach, jednocześnie umieszczając w stojącym przed nim mikserze modele różnych przedmiotów kupionych na kredyt, m.in. kanapy, samochodu i telewizora, a na końcu dodaje również kartę kredytową. Zmiksowane rzeczy zmniejszają swoją objętość, ale okazuje się, że dzięki połączeniu wielu kredytów w jeden, możemy uzyskać jedną „lekkostrawną” ratę.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Akcja reklamowa, pod hasłem „Wymiksuj się z wielu kredytów”, jest prowadzona w telewizji (kanały główne i tematyczne z oferty TVP, TVN i Polsatu), internecie (serwisy VoD) i oddziałach Banku BPH, a w połowie lipca zacznie się w radiu.
Koncepcję kampanii przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi Poland, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: „Wymiksuj się z wielu kredytów” - Bank BPH promuje kredyt konsolidacyjny (wideo)