"Wymarzone prezenty" w kampanii Komputronika
Na outdoorze, w prasie, radiu, internecie i punktach sprzedaży ruszyła świąteczna kampania reklamowa Komputronika. Akcję przygotował zespół marketingu spółki.
Głównym celem kampanii "Wymarzone prezenty tylko w Komputronik" jest zapoznanie konsumentów z ofertą sprzętu dostępnego w sklepie internetowym i w salonach Komputronik oraz zachęcenie do dokonywania w nich świątecznych zakupów.
Akcja obejmuje reklamy na outdorze, w prasie (Gazeta Wyborcza, Fakt, Polska The Times, Newsweek, Wprost, Playboy, Logo), radiu (m.in. RMF FM) oraz internecie (Money.pl, Gazeta.pl, Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl, Payper.pl, YouTube). Dodatkowo na portalu Gazeta.pl oraz Youtube.pl wyświetlane będą 15-sekundowe spoty promujące produkty Asus i HP. Reklamy będą również wsparte kreacjami w salonach Komputronik oraz na stronie internetowej www.komputronik.pl.
Kampania potrwa do końca grudnia br. Za kreację oraz zakup mediów odpowiada zespół marketingu Komputronik.
Dołącz do dyskusji: "Wymarzone prezenty" w kampanii Komputronika