WWF w kampanii nawiązuje do usuniętego ptaszka z logo Twittera
Organizacja proekologiczna WWF rozpoczęła kampanię nawiązującą do usuniętego z logo Twittera ptaszka. Zwraca w niej uwagę na ginące zwierzęta.
Wykorzystując szeroką dyskusję wokół przeprowadzonej kilka dni temu zmiany nazwy Twittera przez Elona Muska na X, WWF wykorzystuje ewolucję logo ptaka, aby zaznaczyć, że niektóre zwierzęta zmierzają ku wyginięciu, jeśli ich nie ochronimy.
W mediach społecznościowych organizacja poinformowała: „Cały świat opłakuje utratę ptaka Twittera. Około miliona prawdziwych gatunków zwierząt jest zagrożonych wyginięciem. Dziś jesteśmy w trakcie największego wymierania gatunków od końca ery dinozaurów. Zagrożona jest jedna czwarta gatunków ssaków, jeden na osiem gatunków ptaków, ponad 30 proc. rekinów i płaszczek oraz 40% gatunków płazów. Pomóż nam ratować zwierzęta”.
Kreację reklamy wykorzystywanej w kampanii WWF przygotowała agencja McCann Germany.
Dołącz do dyskusji: WWF w kampanii nawiązuje do usuniętego ptaszka z logo Twittera