Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie po I kwartale. „Tele Tydzień” liderem
W I kwartale 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.
W pierwszych trzech miesiącach tego roku średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się na poziomie 912 157 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 6,62 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 2,54 proc. i ustabilizowała się na poziomie 385 368 egz. Jednocześnie magazyn ten zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 163 725 egz., po spadku o 9,10 proc.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, siódmym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 18,53 proc. i wyniosła 32 527 egz.
Wirtualnemedia.pl | I kwartał | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 215 639 | 914 030 | 912 157 | 1 292 613 | 979 258 | 976 783 |
To & Owo | 570 401 | 385 368 | 385 368 | 577 709 | 395 420 | 395 420 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 243 926 | 163 725 | 163 725 | 274 307 | 180 118 | 180 118 |
Tele Max | 238 770 | 157 621 | 157 621 | 271 226 | 177 902 | 177 902 |
Super TV | 222 045 | 141 037 | 141 037 | 256 881 | 158 081 | 158 081 |
Program TV | 211 769 | 131 364 | 106 547 | 239 975 | 156 870 | 127 533 |
Teleprogramy | 67 764 | 32 527 | 32 527 | 69 750 | 39 927 | 39 927 |
1 2
Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie po I kwartale. „Tele Tydzień” liderem