SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie po I kwartale. „Tele Tydzień” liderem

W I kwartale 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.

W pierwszych trzech miesiącach tego roku średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się na poziomie 912 157 egz., co oznacza spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 6,62 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 2,54 proc. i ustabilizowała się na poziomie 385 368 egz. Jednocześnie magazyn ten zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu.

Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 163 725 egz., po spadku o 9,10 proc.

Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, siódmym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 18,53 proc. i wyniosła 32 527 egz.

Wirtualnemedia.pl

I kwartał

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Tydzień

1 215 639

914 030

912 157

1 292 613

979 258

976 783

To & Owo

570 401

385 368

385 368

577 709

395 420

395 420

Magazyn Telewizyjny Kurier TV

243 926

163 725

163 725

274 307

180 118

180 118

Tele Max

238 770

157 621

157 621

271 226

177 902

177 902

Super TV

222 045

141 037

141 037

256 881

158 081

158 081

Program TV

211 769

131 364

106 547

239 975

156 870

127 533

Teleprogramy

67 764

32 527

32 527

69 750

39 927

39 927

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki telewizyjne na minusie po I kwartale. „Tele Tydzień” liderem

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Przecież periodyki zawierające tylko program TV nie mają prawa dłuższego bytu. Za 5 lat ludzie nie będą już kupowali w/w gazet bo przyzwyczają się do EPG.
odpowiedź