Wszystkie tygodniki poradnikowe straciły w kwietniu br.
Kwiecień br., miesiąc tragedii smoleńskiej, był jednocześnie okresem w którym spadła sprzedaż wszystkich trzech tygodników poradnikowych dla kobiet. Liderem zestawienia była „Chwila dla Ciebie”, a najwięcej stracił „Naj”.
Rozpowszechnianie płatne razem „Chwili dla Ciebie" (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu br. wyniosła 281 363 egz. i była o 11 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu” (Edipresse Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem spadło o 19,6 proc. do 257 939 egz.
Na trzecim miejscu uplasował się „Naj”, wydawany przez G+J Polska, który zanotował w kwietniu br. wynik na poziomie 115 574 egz., co oznacza spadek aż o 46,9 proc. Od 10 czerwca br. pismo zostało przekształcone w miesięcznik.
kwiecień | ||
ZKDP | 2009 | 2010 |
Rozpowszechnianie płatne razem | ||
Chwila dla Ciebie | 316 188 | 281 363 |
Pani Domu | 320 774 | 257 939 |
Naj | 217 447 | 115 574 |
Porównując dane z kwietnia br. do danych z marca widać, że największy spadek dotknął „Panią Domu” - jej rozpowszechnianie płatne razem poszło w dół o 21,5 proc. Najmniej straciła natomiast „Chwila dla Ciebie” (5,3 proc.).
2010 | ||
ZKDP | marzec | kwiecień |
Rozpowszechnianie płatne razem | ||
Chwila dla Ciebie | 297 173 | 281 363 |
Pani Domu | 328 375 | 257 939 |
Naj | 136 966 | 115 574 |
Dołącz do dyskusji: Wszystkie tygodniki poradnikowe straciły w kwietniu br.