Wszystkie dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana
W styczniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w styczniu 2016 roku wyniosła 251 687 egz. i w porównaniu do stycznia 2015 roku zmalała o 19,86 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 22,21 proc. do 225 070 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 126 901 egz., po spadku o 33,91 proc. - największym w rankingu.
Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 119 920 egz., po spadku w skali roku o 28,96 proc.
Wirtualnemedia.pl | styczeń | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 332 489 | 251 687 | 251 687 | 404 810 | 314 039 | 314 039 |
Tina | 302 260 | 225 070 | 225 070 | 397 424 | 289 337 | 289 337 |
Pani Domu | 161 828 | 126 992 | 126 901 | 268 580 | 192 104 | 192 013 |
Naj | 186 444 | 119 920 | 119 920 | 262 455 | 168 814 | 168 814 |
W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. wszystkie dwutygodniki odnotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał dwutygodnik „Naj” - było to 23,35 proc.
Wirtualnemedia.pl | miesiąc | |||||
ZKDP | styczeń 2016 | grudzień 2015 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 332 489 | 251 687 | 251 687 | 300 260 | 232 702 | 232 702 |
Tina | 302 260 | 225 070 | 225 070 | 287 464 | 194 902 | 194 902 |
Pani Domu | 161 828 | 126 992 | 126 901 | 153 784 | 103 555 | 103 464 |
Naj | 186 444 | 119 920 | 119 920 | 166 463 | 97 216 | 97 216 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana