SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wszystkie dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana

W styczniu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet znalazła się „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w styczniu 2016 roku wyniosła 251 687 egz. i w porównaniu do stycznia 2015 roku zmalała o 19,86 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 22,21 proc. do 225 070 egz.

Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 126 901 egz., po spadku o 33,91 proc. - największym w rankingu.

Za podium znalazł się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 119 920 egz., po spadku w skali roku o 28,96 proc.

Wirtualnemedia.pl

styczeń

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

332 489

251 687

251 687

404 810

314 039

314 039

Tina

302 260

225 070

225 070

397 424

289 337

289 337

Pani Domu

161 828

126 992

126 901

268 580

192 104

192 013

Naj

186 444

119 920

119 920

262 455

168 814

168 814

W styczniu br. w porównaniu do grudnia ub.r. wszystkie dwutygodniki odnotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał dwutygodnik „Naj” - było to 23,35 proc.

Wirtualnemedia.pl

miesiąc

ZKDP

styczeń 2016

grudzień 2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

332 489

251 687

251 687

300 260

232 702

232 702

Tina

302 260

225 070

225 070

287 464

194 902

194 902

Pani Domu

161 828

126 992

126 901

153 784

103 555

103 464

Naj

186 444

119 920

119 920

166 463

97 216

97 216

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki poradnikowe ze spadkiem sprzedaży. „Przyjaciółka” najchętniej kupowana

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl