Wspólny pakiet reklamowy 'Polski' i 'Echa Miasta'
Od lutego Grupa Wydawnicza Polskapresse wprowadziła nową ofertę reklamową o nazwie Wielka Siódemka. Pozwala ona na zakup powierzchni reklamowej w siedmiu dziennikach wydawanych pod marką "Polska" i bezpłatnej gazecie miejskiej "Echo Miasta".
W pakiecie znalazły się następujące tytuły wchodzące w skład projektu "Polska": "Polska Dziennik Bałtycki", "Polska Gazeta Wrocławska", "Polska Głos Wielkopolski", "Polska Dziennik Łódzki", "Polska Dziennik Zachodni", "Polska Gazeta Krakowska" oraz "Polska Metropolia Warszawska".
- Oferujemy reklamodawcy ciekawy pakiet, dzięki któremu może dotrzeć do odbiorców zarówno kupujących gazety w kiosku, jak i otrzymujących je bezpłatnie, i co istotne pakiet ten umożliwia naszym klientom dotarcie do ich potencjalnych konsumentów w atrakcyjnych kosztach dotarcia - mówi Małgorzata Cetera-Bulka, prezes Polskapresse Oddział Biuro Reklamy.
- Po prostu, nasz pakiet to oferta konkurencyjna dla zasięgów innych gazet, w najbardziej poszukiwanych grupach docelowych. Dopełniamy się potencjałami swoich odbiorców. "Echo Miasta" to gazeta tętniąca życiem największych metropolii. Profil Czytelników, wysokie indeksy dopasowania do młodych, dynamicznych osób z grup wielkomiejskich, to walory, które "Echo Miasta" wnosi do tej oferty - dodaje Łukasz Gajewskim, prezes zarządu Media4Mat, wydawcy "Echa Miasta" (firma ta należy do Polskapresse).
Wartością dodaną pakietu jest rabat na zakup reklam: w wydaniu powszednim (poniedziałek) jest to 7 proc., w wydaniach magazynowych (piątkowe wydanie "Polski" i czwartkowe wydanie "Echa Miasta") - 15 proc.
Oferta będzie sprzedawana przez Biuro Reklamy "Echa Miasta" i Biuro Reklamy Polskapresse, obsługujące tytuły tworzące pakiet. Pakiet zostanie wsparty kampanią w mediach branżowych oraz na portalach tematycznych. Akcja przygotowana została przez Moduł Kreatywny Biura Reklamy Polskapresse.
Dołącz do dyskusji: Wspólny pakiet reklamowy 'Polski' i 'Echa Miasta'