'Wprost' stawia na technologię
Tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost") rusza ze 16-stronicową wkładką"Komunikator Wprost", który poświęcona będzie gadżetom i sposobomnowoczesnej komunikacji. Pierwsze wydanie dodatku dołączone zostałodo poniedziałkowego numeru tygodnika.
Wkładka tworzona jest przez specjalistów zajmujących siętechnologiami oraz blogerów - codziennych użytkowników nowychtechnologii. W jej pierwszym numerze znaleźć można m.in. wywiad zStevem Wozniakiem, jednym z dwóch założycieli Apple Computers,felieton Edwarda Lucasa oraz artykuły o usłudze wideo na żądanieczy możliwościach dzisiejszych telefonów stacjonarnych ikomórkowych.
"Komunikator Wprost" ukazywać się będzie raz w miesiącu i będziedołączany bezpłatnie do całego nakładu pisma. Partnerem projektujest TP SA.
Wydanie "Wprost" z dodatkiem wspiera kampania promocyjna w radiu(Jedynka, Trójka, Radio Zet, Radio PiN), w internecie (Wp.pl,o2.pl, Bankier.pl), a także autopromocja na łamach tygodnika"Wprost", dwutygodnika "Wprost Light" i stronach serwisów AWR"Wprost".
Średnia sprzedaż ogółem "Wprost" w okresie od stycznia do lipcabr. wyniosła 101 957 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: 'Wprost' stawia na technologię