“Wprost” pokazuje w kampanii, jak się zmienia
“Zmieniamy Wprost” - pod takim hasłem ruszyła kampania reklamowa promująca zmiany wprowadzone ostatnio w tygodniku “Wprost” (AWR Wprost) pod kierownictwem Tomasza Lisa - dołączenie do tytułu nowych autorów oraz powrót do historycznego logotypu pisma.
W pierwszej odsłona kampanii, która ruszyła w poniedziałek i potrwa kilka dni, Piotr Najsztub zapowiada swój pierwszy wywiad, który przeprowadził dla pisma – rozmowę z Bronisławem Komorowskim. Kolejne odsłony akcji zaplanowano na 12 i 19 lipca br.
Kampania obejmuje radio (RMF FM, Radio Zet), prasę (“Rzeczpospolita”, “Dziennik Gazeta Prawna”, “Polska”) oraz internet (Onet.pl, Wp.pl, Bankier.pl).
Kreację i mediaplan przygotowała AWR Wprost we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: “Wprost” pokazuje w kampanii, jak się zmienia