SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Wprost" liderem wśród tygodników

Zmniejszyły się wpływy reklamowe największych tygodników opinii.

W lutym 2006 roku "Wprost" miał największe wpływy na rynku reklamowym tygodników – wynika z danych Expert Monitor. Magazyn wydawnictwa AWR "Wprost" zarobił ponad 5,6 mln złotych.

Drugie miejsce zajął "Newsweek", który zanotowała ponad milionowy spadek przychodów z reklam.  Słabsze wyniki zanotowała również trzecia "Polityka".

Warto podkreślić spory wzrost przychodów tygodnika z programem telewizyjnym "Tele Tydzień".

 


II.2006
TOP magazynyKoszt [zł]
Razem: monitorowane magazyny 122 126 326 zł
WPROST5 684 895 zł
NEWSWEEK POLSKA5 327 586 zł
POLITYKA5 318 365 zł
TELE TYDZIEŃ4 467 385 zł
VIVA4 035 621 zł
GALA3 496 062 zł
PRZYJACIÓŁKA3 213 770 zł
CLAUDIA3 025 738 zł
NAJ2 742 311 zł
TWÓJ STYL2 633 034 zł

 


II.2005
TOP magazyny Koszt [zł]
Razem: monitorowane magazyny 121 309 445 zł
POLITYKA7 001 890 zł
NEWSWEEK POLSKA6 647 450 zł
WPROST6 311 157 zł
VIVA3 985 741 zł
TELE TYDZIEŃ3 537 913 zł
PRZYJACIÓŁKA3 285 653 zł
CLAUDIA3 116 132 zł
GALA2 938 496 zł
TELE MAGAZYN2 528 500 zł
PANI DOMU2 351 870 zł
TWÓJ STYL2 233 095 zł


 
źródło: Expert Monitor - expert-monitor.pl, dane bez autopromocji

Dołącz do dyskusji: "Wprost" liderem wśród tygodników

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl