Wolniejszy wzrost na amerykańskim rynku reklamy zewnętrznej
III kwartał bieżącego roku przyniósł niższy w porównaniu zwcześniejszymi okresami wzrost na rynku reklamy zewnętrznej wStanach Zjednoczonych.
W okresie lipiec - wrzesień wydatki w sektorze reklamy outdoor wUSA wzrosły o 6,1 procenta w porównaniu z analogicznym okresem rokuubiegłego - informuje serwis Media Life, powołując się na daneorganizacji Outdoor Advertising Association of America (OAAA).
Tymczasem w tym samym kwartale zeszłego roku wzrost wyniósł 8,6procenta. Co więcej, dane OAAA wskazują na spadkową tendencję wcałym bieżącym roku: w pierwszych trzech miesiącach wzrost wyniósł8 procent, a w II kwartale 7,9 procenta.
Z kolei w całym poprzednim roku, podobnie jak w roku 2005,wzrost na amerykańskim rynku reklamy zewnętrznej kształtował sie napoziomie 8 procent.
źródło: Media Life
Dołącz do dyskusji: Wolniejszy wzrost na amerykańskim rynku reklamy zewnętrznej