Wojtulewicz i Słodkowski za Kownackiego i Zajlicha na czele kreacji w San Markos
Marcin Wojtulewicz i Przemysław Słodkowski zaczęli pracę jako dyrektorzy kreatywni w agencji reklamowej San Markos. Zastąpili na tym stanowisku Andrzeja Kownackiego i Piotra Zajlicha, którzy odeszli z firmy.
Marcin Wojtulewicz przez ostatnie miesiące był freelancerem. W drugiej połowie ub.r. pełnił funkcję communication & strategy directora w 11 bit studios, a wcześniej przez ponad trzy lata pracował w Wunderman Polska, kolejno jako senior copywriter i dyrektor kreatywny. Ponadto był związany z agencjami Young & Rubicam Poland, Red8 Communications Group i Hypermedia/Isobar.
Tworzył prace kreatywne dla takich firm i marek jak Citibank, Ford, Ericsson, Xerox, DAF, Pillip Morris, Pudliszki, Danone, Warka, Nobiles, Masella, Centertel, Castorama, Totalizator Sportowy, US Pharmacia, Pizza Hut, Nokia, Microsoft i Novartis. Jego projekty były wielokrotnie nagradzane w konkursach takich jak Kreatura, Złote Orły czy Effie Awards.
Przemysław Słodkowski przez ostatnie trzy lata pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w Upside Agency. Wcześniej pracował m.in. w agencjach AdFabrika FCB, Doug Faber Familly i Young & Rubicam Poland. Tworzył projekty dla takich marek jak Bakoma, Deni Cler, „Gazeta Wyborcza”, „Wysokie Obcasy”, Cisowianka, Trójka, W.Kruk, Kraków, Lotto, Noble Bank, Polpharma, PKP, MK Cafe, AXN, Frugo, Orientana, WizzAir, Sport.pl, Dorato, i PZU.
Dołącz do dyskusji: Wojtulewicz i Słodkowski za Kownackiego i Zajlicha na czele kreacji w San Markos