Wódka Starka wraca na rynek w nowej odsłonie od 29 Colors
Do sprzedaży ponownie trafiła wódka Starka - po kilku latach od upadłości szczecińskiego Polmosu, gdzie była produkowana. Trunek trafił na rynek w nowej odsłonie - z nowym znakiem firmowym, dedykowaną etykietą oraz w oryginalnej butelce. Za identyfikację wizualną odpowiada agencja 29 Colors.
Starka ma złocistobrązową barwę i jest okowitą, czyli wódką starzoną w dębowych beczkach, w kolorze whisky, wytwarzaną ze spirytusu otrzymanego po fermentacji żyta z dodatkiem liści lipy lub jabłoni. Ten trunek z dawnego Polmosu Szczecin, w nowej i nietypowej kwadratowej butelce, opatrzonej nową etykietą, trafił na sklepowe półki w limitowanej edycji - najpierw rocznik '18, a następnie rocznik '30.
W nowym designie etykiety postawiono na prostą formę, w stonowanej kolorystyce. Na każdej butelce Starki '18 widnieje biała etykieta w szare pasy z czarną literą S (nowym znakiem trunku), znakiem wodnym wskazującym na rocznik oraz indywidualnym numerem.
Podobnie wygląda trzydziestoletnia Starka Banquet. Tutaj zdecydowano się na kolorystykę w odcieniach beżu, inspirowaną wiekowym papierem i fotografiami. Dla podkreślenia korzeni i tradycji Starki, na tyle etykiety widnieje grafika beczki z dawnym logo trunku oraz datą jej napełnienia.
Nową identyfikację wizualną wódki Starka, we współpracy z zarządem Szczecińskiej Fabryki Wódek "Starka", przygotowała agencja kreatywna 29 Colors ze Szczecina.
Dołącz do dyskusji: Wódka Starka wraca na rynek w nowej odsłonie od 29 Colors
Pamietam za dawnych lat smak starki. To jest cos co kazdy powinien sprobowac, aby wiedziec jak smakuje trunek szlachetny. Mam nadzieje ze zwiastuje to odrodzenie marki. I licze tez ze bedzie jakas Starka dostepna na kieszeń przecietnego polaka, bo wydaje mi sie ze 18 i 30 letnia beda mialy ceny badzo wysokie. No i pytanie dlaczego nie ma 50 letniej, przeciez sa tam beczki ze starka majace tyle lat.
Jakby przy narodzinach Jarosława K. zakopali to nie odkopaliby jej nigdy.