Wirtualna Polska zajmie się reklamą i marketingiem portalu PAP
Spółka Wirtualna Polska Media wygrała przetarg Polskiej Agencji Prasowej na reklamę i marketing anglojęzycznego portalu internetowego PAP. Pokonała w nim Faceaddicted i ClickAd Interactive.
W trwającym od sierpnia przetargu oferty złożyły: Wirtualna Polska ( z kwotą 738 tys. zł), ClickAd Interactive (861 tys. zł) i Faceaddicted (799,5 tys. zł).
Firmy te na etapie udziału w przetargu musiały przygotować plan na budowanie rozpoznawalności i zasięgu oddziaływania anglojęzycznego portalu informacyjnego wśród zagranicznych odbiorców oraz zaproponować stałe działania promocyjne, skierowane do poszczególnych grup zagranicznych użytkowników.
PAP postanowiła zatrudnić zewnętrzna firmę po to, by pomogła ona zbudować pozycję anglojęzycznego portalu informacyjnego jako witryny pierwszego wyboru w zakresie informacji o Polsce i Polakach w zagranicznych środowiskach opiniotwórczych. Zaproponowane przez nią działania będą skierowanie do Polaków mieszkających za granicą, do zagranicznych liderów opinii, kadry zarządzającej, dziennikarzy.
Kampania, którą na potrzeby jego promocji chce przeprowadzić PAP będzie obejmować portale społecznościowe, zagraniczne serwisy internetowe, wyszukiwarkę Google. Chodzi przede wszystkim o dotarcie do użytkowników internetu w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Stanach Zjednoczonych oraz Australii.
PAP zdecydowała się na współpracę z Wirtualną Polską, która będzie odpowiedzialna za stworzenie w ramach strategii propozycji działań komunikacyjnych, ich realizację, stworzenie dodatkowej strategii komunikacji itp.
Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska zajmie się reklamą i marketingiem portalu PAP