SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wirtualna Polska przedłuża kampanię - teraz tylko wiadomości

Ruszyła kampania reklamowa odświeżonego właśnie serwisu wiadomosci.wp.pl. Akcja jest kontynuacją niedawnej akcji promującej cały portal Wirtualna Polska.

Kampania reklamująca nową wersję wiadomosci.wp.pl, jest oparta na nietypowych, a przez to zabawnych połączeniach tytułów informacji z różnych działów tego serwisu. Taka sama koncepcja kreatywna była wykorzystywana w prowadzonej w październiku wizerunkowej kampanii całej Wirtualnej Polski (więcej o tej akcji).

>>> Wiadomości Wirtualnej Polski: nowy układ, większa redakcja

- Zależało nam na spójnej komunikacji, żeby wzmocnić i uwiarygodnić przesłanie obydwu kampanii - argumentuje Anna Pogorzelska, zastępca dyrektora pionu ds. marketingu w Wirtualnej Polsce. - W kampanii wiadomosci.wp.pl chcemy podkreślić unikalną wartość naszej oferty informacyjnej, pokazując, że dostarczamy internautom dobrze wyselekcjonowanych i najświeższych wiadomości w ciekawej, przystępnej formie - opisuje Justyna Sękowska, specjalista ds. marketingu w portalu.


Akcja reklamowa od 7 listopada obejmuje internet (oprócz autopromocji - strony z sieci Arbomedia, AdVice, IDMnet, Evolutiomedia i AdTotal), radio (Radio ZET, Radio Złote Przeboje, Roxy FM, RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic, Radio Eska, Eska Rock, Radio Wawa, Polskie Radio) oraz prasę (m.in. „Rzeczpospolita”, „Polska”, „Gazeta Giełdy Parkiet”, „Newsweek”, „Przekrój”, „Wprost”, „Forbes”, „Stuff”, „Focus”, „Wiedza i Życie”, „Logo”, „Traveler”, „National Geographic”, „Top Gear”, „Computerworld”). Kreację i koncepcję kampanii - zaplanowanej na miesiąc - przygotowała agencja 303, natomiast planowaniem i zakupem mediów dział marketingu Wirtualnej Polski zajął się wspólnie z domem mediowym Value Media.

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska przedłuża kampanię - teraz tylko wiadomości

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nnb
Ta kampania to zwykłe G...
odpowiedź