Wieś, Maniu i metal - Netia wybrała najlepsze przeróbki swojej reklamy (wideo)
Netia rozstrzygnęła konkurs na przeróbkę muzycznej reklamy Telewizji Osobistej. Teraz na swoich fwoytów mogą głosować internauci.
W konkursie Netii chodziło o nakręcenie własnej wersji spotów reklamujących oferowaną przez tę firmę Telewizję Osobistą, które w telewizji pojawiły się w pierwszej połowie listopada (obejrzyj jeden z nich). W oryginalnych reklamach zalety usługi rapująco przedstawiali zwykli ludzie. Ten sam tekst i melodia znalazł się we wszystkich zgłoszonych filmach- których ogółem przygotowano 350 - ale w bardzo różnorodnych aranżacjach i stylistykach.
Ostatecznie Netia wyłoniła 6 zwycięzców: cztery filmiki zajęły trzecie miejsce (m.in. metalowa „ArmageddoNetia”), na drugim znalazł się „Maniu” - czyli sympatyczny staruszek, a główną nagrodę otrzymał filmik „naffnaff” utrzymany w konwencji wiejskiego folkloru. Autor „naffnaff” dostał 20 tys. zł, twórca „Mania” - 10 tys. zł, a autorzy filmików z trzeciego miejsca - po 5 tys. Ponadto przyznano 5 nagród specjalnych oraz 15 wyróżnień
Natomiast teraz na stronie netiakonkurs.pl internauci mogą głosować na wszystkie zgłoszone filmiki, decydując, do kogo trafi nagroda publiczności. Głosowanie potrwa do 23 stycznia, a wyniki zostaną ogłoszone 30 stycznia.
Dołącz do dyskusji: Wieś, Maniu i metal - Netia wybrała najlepsze przeróbki swojej reklamy (wideo)
targetowo
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/492059,dolnoslazak-triumfowal-w-konkursie-netii-zobacz-filmy,id,t.html?cookie=1