„Wielki kurczak z małej zagrody” w kampanii Kurczaka Zagrodowego (wideo)
Firma Sedar wystartowała z nową kampanią pod hasłem „Wielki kurczak z małej zagrody”. Akcja przygotowana przez Performance Media i Quality PR ma przybliżyć konsumentom najważniejsze informacje na temat chowu i korzyści płynących z obecności Kurczaka Zagrodowego w codziennym menu.
W listopadzie i grudniu pojawią się reklamy w prasie. Kampania swoim zasięgiem obejmie tytuły prasy poradnikowej, lifestylowej, luksusowej, zdrowotnej i kulinarnej. Przez cały czas jej trwania marka otrzyma wsparcie PR zarówno w mediach drukowanych jak i internetowych.
Część działań prowadzonych będzie na profilu marki Zagrodowy na Facebooku. Obecnie realizowany jest konkurs z nagrodami, który potrwa do 25. listopada br. Aby wziąć w nim udział, należy opublikować danie przyrządzone z Kurczaka Zagrodowego z widoczną na zdjęciu etykietą zakupionego produktu. Komisja konkursowa wybierze zwycięskie przepisy oceniając ich oryginalność i pomysłowość autorów. Przewidziano także kampanię na Facebooku w celu zwiększenia zaangażowania i zasięgów poszczególnych postów.
Swoją premierę ma również spot video, który został zrealizowany z myślą o użytkownikach Facebooka, Youtuba oraz platformy Payback.pl.
Za wszystskie działania z zakresu marketingu internetowego odpowiedzialna jest agencja Performance Media. Za zakup kampanii prasowej oraz public relations odpowiada agencja Quality PR.
Dołącz do dyskusji: „Wielki kurczak z małej zagrody” w kampanii Kurczaka Zagrodowego (wideo)