"Wielki grillowy konkurs sms-owy dla detalistów"
EL2 Agencja Marketingu Mobilnego podpisała z Indykpol SA umowę na obsługę promocji z zastosowaniem narzędzi marketingu mobilnego
"Marzysz o pogodnej emeryturze - Zagraj z Indykpolem, a spełnimy twoje marzenia" - pod tym hasłem już 29 kwietnia br. rozpocznie się "Wielki grillowy konkurs SMS-owy dla detalistów". Firma EL2 podpisała z Indykpol SA umowę na obsługę programu promocyjnego z wykorzystaniem marketingu mobilnego.
Działania marketingowe w branży mięsnej skupiają się na ogół wokół działań ATL lub BTL, wykorzystujących takie środki promocji, jak: ulotki, katalogi, czy też informacje zamieszczane na produkcie. Niestety często działania marketingowe są ograniczane na poziomie hurtowni. Przełamanie barier w przekazie informacji o charakterze reklamowo-promocyjnym jest zatem zadaniem trudnym i wymaga sięgania po środki odbiegające od tradycyjnych.
Z problemem tym zmierzył się Indykpol przy współpracy z Agencją Marketingu Mobilnego EL2. Wspólne działania obu firm pozwoliły na stworzenie pierwszego w Polsce programu promocyjnego z wykorzystaniem marketingu mobilnego.
"Od lat inwestujemy w nowoczesne technologie i systemy zapewniające wysoką jakość i bezpieczeństwo naszych wyrobów. Dbamy także o efektywność procesów technologicznych, wydajność pracy oraz optymalizację kosztów produkcji" - mówi Piotr Kulikowski Prezes Indykpol S.A. "Chcemy również wykorzystać nowoczesne technologie w działaniach marketingowych." - dodaje Piotr Kulikowski.
"Jest to pierwszy tego typu program w branży przetwórstwa mięsnego. Stworzenie kreacji było zadaniem niewątpliwie trudnym, gdyż jak powszechnie wiadomo hurtownikom zależy na sprzedaży produktów nie zaś na ich promowaniu. Aby spełnić działania o charakterze informacyjnym i promocyjnym większość firm drukuje różnego rodzaju publikacje, które i tak - w ostatecznym rozrachunku - jeśli dotrą do ostatecznych sprzedawców, to i tak spotkają się z niewielkim zainteresowaniem." - mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. "W tak trudnym i skomplikowanym łańcuchu powiązań handlowych, jedynie bardzo dobrze dobrana strategia działań z wykorzystaniem narzędzi marketingu mobilnego pozwoli na dotarcie do sprzedawców detalicznych i przedstawicieli handlowych." - uzasadnia Andrzej Ziemiński.
Informacja o konkursie zostanie zamieszczona na produktach zbiorczych. Ponadto informacje będą znajdować się na ulotkach, mini lamach, w miesięczniku "Poradnik Handlowca" oraz na stronie internetowej Indykpolu.
Dołącz do dyskusji: "Wielki grillowy konkurs sms-owy dla detalistów"