Większy zasięg sieci SuperNet 6x3
Clear Channel Poland rozwija sieć nośników SuperNet 6x3.
Obecnie finalizowany jest drugi etap budowy sieci, w wyniku którego na koniec 2006 r. firma zaoferuje 1 000 prestiżowych powierzchni reklamowych o formacie 6x3m.
- SuperNet 6x3 to najmłodsza na rynku sieć nośników 18m2, która powstała pod koniec 2005 r. w oparciu o lokalizacje na parkingach bądź w otoczeniu centrów handlowych. Celem drugiego etapu rozwoju było rozszerzenie zasięgu sieci o lokalizacje miejskie, w centrum miast oraz wzdłuż tras dojazdowych do centrów handlowych. Obecnie 85 % nośników sieci stanowią powierzchnie miejskie, zlokalizowane przy głównych trasach komunikacyjnych, natomiast 15% to powierzchnie usytuowane na parkingach centrów handlowych. Ponad połowa powierzchni miejskich znajduje się przy drogach dojazdowych do aż 150 centrów handlowych w Polsce, w odległości nie większej niż 3 000 m. Dzięki precyzyjnie dobranym i wyselekcjonowanym lokalizacjom sieć SuperNet 6x3 gwarantuje reklamodawcom szeroki zasięg oraz konkretne korzyści w zakresie dotarcia do określonego audytorium.
„Połączenie w ramach jednej sieci lokalizacji miejskich i powierzchni usytuowanych w pobliżu centrów handlowych to koncepcja będąca odpowiedzią na zjawisko stale rosnącego znaczenia dużych galerii handlowych. Z badań przeprowadzonych na nasze zlecenie przez Mareco Polska wynika, że aż 85% mieszkańców dużych miast odwiedza centra handlowe przynajmniej raz w miesiącu. Najliczniejszą grupę klientów centrów handlowych stanowią osoby młode, w wieku 15-39 lat, z wykształceniem średnim i wyższym, o dochodach powyżej 1.700 PLN netto na gospodarstwo domowe. Sieć SuperNet 6x3 pozwala zatem na szybkie zbudowanie zasięgu kampanii na terenie dużych aglomeracji miejskich” - powiedziała Anna Nowakowska, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.
Największą grupę klientów sieci SuperNet 6x3 stanowią firmy z branży telekomunikacyjnej, FMCG oraz media.
Pod koniec września br. ruszyła kampania reklamowa sieci SuperNet 6x3, pod hasłem „Jesteśmy częścią miasta”, której celem jest zakomunikowanie rozwoju lokalizacji miejskich. Kampania jest realizowana w mediach branżowych. Za kreację odpowiada agencja Adwertajzing, a za planowanie mediów Clear Channel Poland.
Dołącz do dyskusji: Większy zasięg sieci SuperNet 6x3